Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Column: Tropical prints ♥

Een nieuw column van Emma!
Hi
Het is weer dinsdag dus tijd voor een nieuwe column! Volgende week is het eindelijk vakantie en ik kijk er echt naar uit, maar waar ik ook erg naar uitkijk is de zomer. Daarom gaat mijn column van deze week over een zomertrend: tropische prints. Ik heb zelf een tijdje geleden een trui gekocht met tropische print en ik ben er echt helemaal weg van, ik krijg echt zo’n instant-zomergevoel als ik hem draag! En niet alleen ik ben helemaal weg van deze trend, ook bij bloggers en celebrities is deze trend hot!

Combineren
Natuurlijk is zo’n tropische print erg zomers ,maar als je het juist combineert vind ik het nu ook al kunnen (zeker nu het hier goed weer is). De print op zich is meestal heel druk en kleurrijk dus je kan de rest van je outfit beter rustig houden. Omdat de print zo druk is, is het zeker geen goed idee om het met een andere print te mixen want dan krijg je al snel een overload aan prints.  Je zou een bloesje/trui met tropische print eventueel wel kunnen combineren met een broek/rok in 1 (felle) kleur, maar zorg er dan wel voor dat deze kleur ook terugkomt in de print. Ik zelf vind het meestal  het mooiste als je het combineert met een jeans broek/short omdat dit voor mijn gevoel het meest basic is en je niet veel meer nodig hebt bij zo’n drukke print. Als het gaat om een broek of rok met tropische prints werken basic kleuren als wit en grijs altijd het beste.

Wishlist
Ik heb voor jullie een wishlist samengesteld met mijn favoriete kledingstukken van deze trend.

Bloesje met palmbomen €67.42 Sister Jane via ASOS



Skater Skirt €25.28 Glamorous via ASOS

Wijde broek € 39,95 Zara

Peplum top met palmbomen € 16,95 Zara (kids)

Bikini € 24,9 H&M

Inspiratie
Als laatste zijn hier nog wat leuke inspiratiefoto’s:






Wat vinden jullie van deze trend?
Xoxo
Emma

No comments:

Post a Comment