Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Huge collective haul | o.a. Hema, Action, Pimkie, New Look, Pull & Bear, H&M en JBC ♥

Hi!
Nu het vakantie is, heb ik eindelijk veel tijd om te shoppen. Yay! Ik had echt weer een aantal lentekleren nodig, dus die heb ik alvast aangeschaft. Ik ga volgende week naar Londen, en daar ga ik ook nog wat kleding kopen - maar daar ga ik nog een aparte shoplog van maken. 
Naast kleding heb ik ook nog wat andere dingetjes gekocht...
Ik laat mijn aankoopjes van de voorbije week aan jullie zien! Ik waarschuw jullie: het is écht superveel, maar ik ben zo blij met alles! Ik ga het proberen kort houden. Veel plezier met lezen ;)
Deze foto is een kleine selectie van al mijn aankoopjes ;)


Hema
Voor Nieuwjaar kreeg ik een aantal stempels en roze en oranje inkt, maar zwarte inkt had ik nog niet. - €2,75

De chocolade bij Hema is heel cheap en superlekker, en ik heb altijd zin in chocolade. - €0,75


Aah, deze gave pennen kon ik echt niet laten liggen. Ze schrijven heel lekker zacht! - €1,60

Van schattige boekjes word ik altijd vrolijk. Er zaten 10 boekjes in dit pakje, maar ik deelde met een vriendin, dus namen we elk 5 boekjes mee naar huis. - €2,25 voor 10 boekjes

Tja, ik had honger en zin in koekjes. Deze zijn trouwens echt heel erg lekker, ik denk dat ik ze nog maar eens ga kopen! - €1,50

 Kruidvat

Dit felroze kleurtje van nagellak vond ik zo leuk, en ik nam hem gewoon mee. Ik werd er vrolijk van! Het is de kleur 107 Naughty and pink, ik zal nog wel een swatch posten binnenkort. - €1,69

Action 
Dit drankje deed me echt denken aan Tumblr, haha ;) Het leek me wel leuk om hem is uit te proberen, misschien is het wel heel lekker! Ik kocht de smaak Lychee, maar je hebt ook nog Strawberry en Mango. - €0,64

Deze fake Arizona koop ik wel vaker, hij is gewon heel lekker en supercheap. - €0,72

Omdat ik binnenkort een wasbak heb op mijn kamer, leek het me wel handig om hier mijn dagelijkse verzorgingsproducten en make-up in op te bergen. Het ziet er nog eens leuk uit ook! - €1,49

Ik heb al zo'n nagellakremoverpotje van de Hema, maar ik wou deze ook wel eens proberen. - €1,49

Zo'n reissetje, eindelijk heb ik het meegenomen. Ik heb het al vaak bij Action en Primark zien staan, en nu dacht ik: waarom niet? Het lijkt me heel handig voor op reis of voor DIY's. - €1,19

Hier komt nog een review van, ik vond het leuk om ze eens uit te testen - de kleurtjes zien er heel mooi uit! - €0,89

Deze popcorn blijf ik echt kopen, echt een aanrader! - €0,89 per stuk

Als laatste kocht ik bij de Action ook nog een canvasdoek voor een DIY - €1,09

 Pimkie

Dit was de eerste croptop die ik kocht - ik zag hem en was meteen verliefd. Hij staat echt superleuk en zomers, I'm in looove! - €9,99

 New Look


In de New Look kocht ik dit vrolijke T-shirtje, streepjes en roosjes staan verrassend leuk samen! Deze was in de sale voor €7.

 Pull & Bear




Simpele vestjes, je kan er nooit genoeg van hebben. Deze van de Pull & Bear kostten niet zo veel, en ze hebben hele leuke kleurtjes! Ze zitten heel lekker en losjes, ik ben fan! Ik kocht een lichtgrijze en een koraalroze. - €12,99 per stuk


Dit truitje vond ik lekker fel en zomers, het is gemaakt van een luchtig stofje en het is een beetje cropt. Perfect voor de lente! - €12,99

H&M
Zo'n klein, schattig nagellakje dat zo weinig kost kon ik echt niet weerstaan, en zo'n lief roze kleurtje had ik nog niet ;) - €0,95


Ik weet niet waarom, maar ik werd meteen vrolijk van deze T-shirt! Lekker simpel, maar die leuke fluo-accentjes maken de T-shirt echt leuk! Deze is van de Divided-collectie. - €7,95


Dit is een soort T-shirtje met lange mouwen, maar dan een veel dunner stofje. Eerder een dun truitje, eigenlijk. Hij ziet er zo leuk uit, en je kan hem met veel combineren. Een leuk printje, en hij is ook een beetje cropt. - €14,95


Ooh, deze croptop maakt me zo blij! Hij stond ook op mijn wishlist van de H&M, en ik heb hem gevonden! Lekker zomers, I'm in love. Deze is ook van de Divided-collectie. - €14,95

 JBC

Ik kocht een redelijk simpel, legergroen topje met enkele leuke details zoals een borstzakje en een soort doorzichtig stofje bij je schouders. - €9,90



Een hemd zoals deze had ik nog niet echt, en hij stond heel leuk met bovenstaand topje, dus ik dacht; laat ik het maar eens proberen. - €27,50

Random
In Antwerpen is er een Starbucks, en dan kan ik een Caramel Hot Chocolate écht niet weerstaan - ookal is het lente. - €4,75


Op de Meir liepen er allemaal meisjes rond met flamingo-ballonnen die deze zakjes uitdeelden - er zat ook een bon in waarmee je een gratis armbandje kon gaan halen. Superleuke winkel, alleen was het er te druk dus heb ik niks gekocht.




OMG. Hier ben ik misschien wel het meest blij mee van alle niet-kleding. Ik ben echt verslaafd aan Arizona (lees hier het artikel dat ik erover schreef), en toen ik deze glazen flesjes zag staan in de 'Gopasta' - een winkeltje waar je ook kan eten waar ik nog nooit van had gehoord in Antwerpen - kocht ik ze meteen. Het was wel redelijk duur - ik betaalde €10,85 voor deze 3 flesjes, maar ik ben er zo blij mee en kan niet wachten om de nieuwe smaken te ontdekken & om te flesjes toe te voegen aan mijn verzameling!

Héhé, dat was het. Echt superveel, toch? Hopelijk vonden jullie dat niet zo erg ;) Het was wel veel werk - jullie willen niet weten hoeveel rekeningen ik hier naast me heb liggen ;)
Ik ben echt ongelooflijk blij met al mijn aankoopjes, YAY! Mijn vakantie is zeker en vast al supergeslaagd. 
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment