Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Inspiration #19 | Flower power ♥

Hee! Deze lente en zomer is de bloemetjestrend weer helemaal in, en daar ben ik echt superblij mee! Ik hou van bloemenprints, het ziet er zo vrolijk en kleurrijk uit. Niet alleen op kleding vind ik bloemen mooi, maar ook gewoon in de natuur. Vandaag heb ik weer eens een inspiratie-artikel voor jullie - ik heb allemaal mooie foto's/afbeeldingen verzameld van WeHeartIt die te maken hebben met bloemen; Flower power! ♥
Spriiiing

spring,flowers

Chaplet

Hair

☯ Flower power ☯

FLOWER POWER 🌷💐

Converse

So cute

Flower

Cute Outfit♥

...

∞

Untitled

*-*

Daisies <3

Cute

<3

Wanties

Summer outfit

FedeStyles99

Floral

nails

Untitled

Spring is here

Flowers

Untitled

Roses.

☺ | via Tumblr

Flower

(3) Tumblr

<3

💞🌻Flower Power🌻💞

Chaplet

Chaplet

Summer

Houden jullie ook van bloemen?
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment