Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

OOTD | Flower Power ♥

Hi!
Vorige week heb ik afgesproken met Emma - Hi Emb, loveyou ♥. We zijn samen gaan shoppen, en daarvoor hadden we nog wat tijd. Ik was eens aan het kijken in haar kledingkast en oh, ik ben echt jaloers op al haar kleren! Ik vond onder andere een supermooi, cropped T-shirtje van de Primark, en ik deed het aan, omdat ik er verliefd op was. Emma heeft daarna ook outfitfoto's van mijn outfit met haar T-shirt gemaakt, en die laat ik aan jullie zien! Het is geen hele speciale of bijzondere outfit hoor, maar toch ;) Veel plezier met lezen! <3






















T-shirt (van Emma) - Primark
Jeans - Primark
Schoenen - Primark
Armbandjes (van Emma) - Stradivarius
Horloge - Ice Watch

Bedankt voor het lezen! ♥
Liefs, Amber

No comments:

Post a Comment