Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Polyvore Friday | Famous. ♥

Hi!
En jep, het is weer vrijdag! Voor mij niet zo'n hele leuke dag deze keer, omdat de vakantie bijna voorbij is. Maar ik heb een hele leuke, geslaagde vakantie gehad, dus ik kijk er ook met een positief gevoel over terug.
Ik vind simpele T-shirts echt heel leuk om te combineren, en als je dat dan samen met een bloemenvest aandoet, ben je helemaal mee. Een simpele, maar zeker niet verkeerde outfit, al zeg ik het zelf ;)

Famous. ♥

Witte T-shirt met tekst
€13 - only.com


Vest met bloemenprint
€80 - topshop.com


Light blue skinny jeans
€230 - jades24.com


White Converse All Stars
€78 - luisaviaroma.com


Roze leren tasje
€140 - shopbop.com


Mintgroene nagellak
catbirdnyc.com



Wat vinden jullie van de outfit?
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment