Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Polyvore Friday | Where's the food ♥

Hi allemaal! 
En ja hoor, het is weer vrijdag! Deze keer heb ik een vrolijke lente-outfit voor jullie. Simpele (witte) T-shirtjes met een tekst/quote/woord op vind ik de laatste tijd zo leuk, en ik zie het ook steeds vaker op straat & op fashionblogs. Gecombineerd met een leuk vest, een gekleurde broek en een superleuk bloemenkransje voor op je hoofd, en om het af te maken witte All Stars - wat mij betreft dé musthave voor deze lente. Ik ben verliefd op deze outfit!

WTF.

Grijs vest
€50 - monki.com


T-shirt met print
€12 - etsy.com


Pink skinny jeans
€24 - pullandbear.com


White All Stars
€36 - converse.com


Pink leather bracelet with studs
€235 - neimanmarcus.com


Daisy crown
etsy.com


Deze outfit is echt helemaal mijn stijl! Wat vinden jullie ervan? 
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment