Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

REVIEW | Lady SpeedStick - Is het zijn hype waard? ♥

Hi allemaal!
Toen ik onlangs van FreshWaterValley 3 producten mocht uitkiezen om te reviewen, twijfelde ik geen moment toen ik de Lady SpeedStick ertussen zag staan. Hup, in mijn winkelmandje, en hij ging er nooit meer uit! FWV heeft verschillende varianten van LSS -haha, mooie afkortingen ;) - en ik heb de 'Dare to Wear Black'-variant ontvangen. Ik had al zoveel (positiefs!) over de Lady SpeedSticks gehoord, en ik moest echt weten of alles wat men erover zegt waar is - en hoe het bij mij werkt. Ben jij daar ook benieuwd naar? Blijf dan zeker lezen ;)

Verpakking
De verpakking van de Lady SpeedStick vind ik wel mooi, paars, met niet te veel tralala; enkel het logo, en op de achterkant nog wat extra informatie. Je herkent het meteen, en het is lekker duidelijk en overzichtelijk. Zoals de naam al zegt, is het een stick. Zelf vind ik dat heel fijn, zoals bv. in de klas - dan hoor je dat gespuit bij een normale deo niet, en je ruikt ook geen walm rondom je. Je moet gewoon onderaan draaien, en dan komt de stick naar boven. Het enige nadeel is misschien dat een stick minder hygienisch is, zeker als je vriendin, zus of mama ook jouw deo gebruikt/wil gebruiken. Maar voor de rest vind ik de verpakking heel fijn!
Wat belooft het?
Ik koos dus, zoals ik al zei, de 'Dare to Wear Black'-variant; het zou dus geen vlekken mogen achterlaten op zwarte kleding. Ook belooft het om 24 uur lang een schoon en fris gevoel te geven, met een aangename geur. Het zou geen poederige laag mogen achterlaten, en houdt je oksels comfortabel en droog. Wauw, wat een beloftes!
Wat doet het echt?
Voor ik deze deodorant gebruikte, zweette ik best wel veel. Ik gebruikte een deo van Rexona - die normaal supergoed zijn - maar het hielp gewoon niet (meer) bij mij. Vanaf ik de LSS ben beginnen gebruiken, zweet ik gewoon de hele dag NIET! En zeker niet als ik 's middags ofzo nog eens bijwerk. Of ja, ik zweet wel, maar véél minder, en als ik zweet, ruik ik gewoon een frisse, aangename maar subtiele geur en zeker geen zweetgeur. 
Ik draag eigenlijk zowat overal zwarte topjes onder, ik leef er zowat in. Ik heb inderdaad gemerkt dat het gewoon geen witte vlekken achterlaat op die topjes, dus dat werkt ook prima. 
Plus- en minpunten
+ Je zweet véél minder
+ Het geeft een frisse en aangename geur
+ Fijn in gebruik
+ Een hele goede prijs, zeker voor wat je ervoor krijgt
+ Het komt van FWV, een Belgische webshop, dus de verzendkosten liggen een stuk lager - als je in België woont zoals ik tenminste. 
- Door de stick minder hygienisch
Conclusie
Voor mij is het zijn hype helemaal waard, echt waar! Ik ben supertevreden over de LSS en kan het echt iedereen aanraden. Je zweet gewoon een hele dag niet - of toch véél minder dan eerst - en zeker niet als je doorheen de dag bijwerkt. Als je gaat ruiken, ruik je een hele subtiele, aangename geur. Ik kan niet meer zonder de LSS, het is mijn favoriete deo geworden en als deze op is, koop ik zeker weten een nieuwe. Ik ben écht heel tevreden!


Kennen jullie de Lady SpeedStick deo's al?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment