Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SIX Vanilla Face Mask ♥

Af en toe vind ik het zalig om eens een maskertje op te doen. Het kan zo'n deugd doen! Soms is mijn gezicht heel vet, heb ik wat onzuiverheden of juist droge plekjes. Dan kan een maskertje echt super zijn! Ik kreeg dit gezichtsmaskertje voor mijn verjaardag, en toen ik het onlangs zag liggen bij mijn andere testertjes, vond ik het wel tijd om het eens op te doen. Ik laat zien wat ik ervan vond!
Dit is de verpakking, lekker vrolijk! Het ziet er zo schattig uit, en het nodigt wel uit, vind ik. Verpakking: check!

 Before

Haha, ik vind het best eng - een foto van zo dichtbij dat je alle onzuiverheden kan zien... Je kan op de tweede foto ook zien hoe vet de huid rond mijn neus was... Tsja, dat kan wel eens een oppepper gebruiken!

 Tijdens

Dit is het maskertje op mijn gezicht! Ik heb het hele pakje ineens op mijn gezicht aangebracht, zo was het lekker dik, maar je kan het ook makkelijk delen met een vriendin. Haha, zoals je ziet heb ik mijn wenkbrauwen en een aantal haartjes meegenomen in het smeersel, oops! Van zodra je het zakje waar het maskertje inzit opent, komt een heerlijke vanillegeur je tegemoet. Nu moet ik zeggen dat ik normaal vanillegeuren niet lekker vind, als ze te zoet zijn word ik er misselijk van. Maar deze geur was helemaal niet te zoet, heel lekker en aangenaam!


 After
Zo zag mijn huid eruit als ik het maskertje eraf had gehaald! Lekker zacht, fris, gehydrateerd en niet vet. Fijn maskertje! Geen wondermiddel, maar wel heel fijn voor op een gewone zondagmiddag. Applausje voor mijn prachtige selfie, trouwens ;)

Ik vind het heel leuk om als cadeautje te geven aan je vriendin, en daarna het lekker samen op te doen. 
Tot morgen! Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment