Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SWATCH | Only You for Flair - Magnetic Sapphire ♥

Hi allemaal!
Het artikel voor vandaag is een nagellakswatch. Want tja, ik hou van nagellak. Dit lakje kreeg ik met Nieuwjaar vorig jaar, en het is eigenlijk een nagellakje waar je met een magneet figuurtjes in kan maken. Maar, ik ben niet zo handig en kan dat niet, oops. Maar op zich is het ook een supermooie kleur! Het is een diepblauwe kleur met een metallic glans erover, ik vind de kleur echt heel mooi. Misschien niet voor dit prachtige weer - maar voor de herfst ofzo is het wel heel mooi. Maar ik draag hem nu ook hoor :)






Op alle foto's heb ik 2 laagjes op.

Ik vind de kleur echt heel mooi, wat mysterieus ofzo.
Houden jullie van dit soort kleurtjes op je nagels?
Liefs, Amber ♥

PS: Je kan nog tot 6 mei meedoen aan mijn winactie in samenwerking met MooiMobiel! Doe jij al mee? - KLIK

No comments:

Post a Comment