Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: 50 random facts about me! ♥

Hey allemaal!
Ik bedacht me laatst dat jullie me eigenlijk te weinig kennen. Niet? Als ik een blog leest, lees ik die veel liever en met meer plezier als ik weet wie erachter zit, wie al die artikels schrijft. Daarom wou ik jullie nog wat beter kennis laten maken met mij! Het meisje achter deze blog. Ik ga 50 feitjes delen over mij, de één al wat simpeler dan de ander. Benieuwd? Lees mee :)


1) Ik heb een kat, en ze heet 'poes'. 
2) Ik kan niet zonder mijn beste vriendinnen <3
3) Ik hou van Jaimi's filmpjes (van Lifesplash)
4) Ik ben verslaafd aan shoppen.
5) Mijn favoriete winkel is sowieso Primark.
6) Ik heb nu écht een voorhistorische GSM en wil heel graag een IPhone.
7) Ik hou van de kleur lila.
8) Ik zit in het derde middelbaar... 
9) ... en ik doe Latijn-Wiskunde (zo heet dat toch in België)
10) Ik heb twee jongere broers, Robbe (11) en Lars (9).
11) Ik wil wou heel graag een zusje...
12) Ik heb een superschattig nichtje van bijna 1 jaar langs papa's kant...
13) ... en 3 oudere neven, 2 oudere nichten en 2 nichten die ongeveer even oud als mij zijn aan mama's kant.
14) Ik hou van DIY's en creatief bezig zijn, maar ben er meestal te lui voor.
15) Ik wil graag filmpjes gaan maken, maar ik spaar nog voor een camera.
16) Ik begin héél vaak aan een blogartikel, maar heb na een paar zinnen al geen zin meer.
17) Ik heb wel rokjes en jurkjes en vind het heel mooi; maar ik voel me er echt niet 'veilig' in.
18) Ik ben 20 augustus 1999 om 14:00 geboren.
19) Ik heb geen 'hangkast' voor mijn kleding op mijn kamer - alleen een ladekast -, maar ik wil het zo graag!
20) Mijn kamer heeft een schuine muur en een dakraam, want het is op de tweede verdieping.
21) Ik spendeer veel te veel tijd op WeHeartIt.
22) Ik heb inspiratie-aanvallen op de meest irritante plekken (tijdens een examen bijvoorbeeld)
23) Ik snap niets van de schoolrichtingbenamingen in Nederland.
24) Zoella en Bethany Mota zijn mijn YouTube-female-crushes...
25) En Ricky Dillon en Connor Franta zijn maar YouTube-male-crushes.

Bethany Mota en Ricky Dillon ♥
26) Mijn opa is mijn peter en daar is hij trots op. :)
27) Elk jaar gaan we de eerste week van de zomervakantie met de hele familie (papa's kant) naar zee.
28) Ik doe niet aan sport... 
29) Ik fiets wel naar school, 4km heen en 4km terug! En daar ben ik trots op :)
30) Zaterdagochtend om half 9 (aawtsj, veel te vroeg) ga ik naar de tekenschool, tot 12 uur.
31) Ik hou al mijn rekeningen bij en bewaar ze in een boekje...
32) ... en zo reken ik elke maand uit wat ik uitgeef :)
33) Ik ben verslaafd aan mijn Wreck This Journal
34) Dit jaar mogen we eindelijk nagellak op school!
35) Je zal me dan ook bijna nooit zonder nagellak zien.
36) Ik ken echt niets van HTML-codes, maar zou het wel graag willen leren.
37) Ik ben heel veel bezig met de lay-out van mijn blog...
38) Maar altijd als ik iets veranderd heb, is het nét niet goed genoeg en wordt het terug het oude :)
39) Ik wil heel graag eens naar Fiji, of een ander tropisch eiland met palmbomen en hangmatten.
40) Ik lees - nu nog steeds! - graag de strips van Kiekeboe :)
41) Mijn kamer is rood geschilderd, maar ik zou het graag wat rustiger willen.
42) Ik heb op mijn kamer een laddertje naar nog een soort kleine verdieping, waar mijn bed staat.
43) Ik hou van Action!
44) Ik zou graag wat meer leren over fotografie.
45) Ik heb (bijna) een wasbak op mijn kamer!
46) Ik doe aan Postcrossing (klik) en vind het echt heel leuk.
47) Ik ben verslaafd aan Polyvore, outfits & andere dingen maken daar vind ik echt geweldig!
48) Naast Polyvore ben ik ook verslaafd aan Instagram en Snapchat :)
49) Ik wordt helemaal blij van al jullie reacties!
50) Ik ben verslaafd aan Oreo's, Nerds en Arizona.

Oreo

Bedankt voor het lezen allemaal!
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment