Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Uitslag winactie MooiMobiel! ♥

Hai!
Gisteren was de laatste dag dat je kon meedoen aan mijn winactie. Van MooiMobiel (klik) mocht ik een aantal dingetjes weggeven aan jullie, en stiekem zou ik de prijsjes zelf ook wel willen houden! Maar ik gun het jullie allemaal. Jammer genoeg kan ik maar ééntje van jullie blij maken, en of JIJ dat bent, kom je straks te weten. Ben jij ook zo benieuwd wie er gewonnen is?

Nog even opfrissen wat je kon winnen om jullie nog eventjes in spanning te houden :)

--- wordt vervolgd na de 'read more' ;) ---




En dan nu nog even alle deelnemers opsommen ;) Het waren er best veel deze keer, 20 deelnemers! Dat zijn er in ieder geval meer dan de vorige keer :) Oh ja: dit is per mail, via de comments en via YouTube, waar ik de winactie ook heb opgezet. Hier gaan we...

* Silke – 4x
* Naomi – 2x
* Lydia – 4x
* Eline – 3x
* Elien – 4x
* Sophie – 4x 
* Anita – 4x
* Beautyforlive (YT) – 2x
* Marit – 2x
* Marjolein – 4x
* Nuria – 4x
* Chaima El (YT) – 3x
* Feride – 2x
* Jet & Rosan (YT) – 1x
* Katrien – 3x
* Jasmina (YT) – 1x
* Emma – 4x
* BeautyGirl2 (YT) – 2x
* Mo – 1x
* Fien – 1x

Oké, nu gaan we over naar het leuke en spannende stuk. Ik hou jullie niet langer in spanning! Ik heb de winnares eerlijk geloot met de FruitMachine, dus sorry voor de rest, maar het is eerlijk gebeurd. 
ANYWAYS. De winnaar issss...

MARIT! 
(BeautybyMarit.wester is de naam, ik veronderstel dat je Marit heet? ;))
Gefeliciteerd! Ik stuur je nog wel een mailtje voor je adresgegevens. 

Voor de anderen: niet getreurd, binnenkort komt er nog een winactie online! Dit keer van mezelf, samen met columniste Elien heb ik wat spulletjes gekocht die we aan jullie gaan weggeven. En het is echt een leuk pakket, dat vertel ik jullie alvast ;) 

Bedankt om mee te doen aan de winactie allemaal!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment