Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Unboxing | Soap world ♥

Hi!
Vorige week kreeg ik een geweldig pakketje binnen. Het was lekker groot en zwaar, en de inhoud is écht heel leuk. Het was een pakketje van Soapworld, een bedrijfje dat vooral zeep verkoopt, maar ook body scrubs en andere verzorgingsproducten. Ik heb 8 zeepjes ontvangen, en die laat ik aan jullie zien! ♥



Alles was heel veilig verpakt in papier, zodat alles zeker heel aan zou komen.


In het eerste pakje zaten deze 2 schattige kroontjes. Volgens mij is dit bedoeld voor Koningsdag in Nederland met dat oranje, maar ik vind ze heel leuk! Van het witte kroontje is wel een stukje afgebroken, maar hé, daar kan ik wel mee leven ;) Vooral de oranje vind ik heel lekker ruiken!



In het tweede pakje zaten deze 4 stukken zeep - een witte, een kersenroze, een babyroze en een lila zeepje. Deze staan zo schattig samen! De lila is lavendelgeur, de babyroze rozengeur en de andere twee kan ik niet zo goed omschrijven, maar ook bloemig.



En in het laatste pakje zat een beige zeepje, met precies dezelfde vorm en grootte als de 4 bovenstaande zeepjes. Daarnaast zat er ook nog een superschattig hartje in, hoe leuk! Dat hartje staat ook gewoon heel leuk op je wasbak. 


Ik heb alle zeepjes in dit mandje gestopt - dit heb ik met mijn verjaardag gekregen, en vond het wel heel leuk staan met de zeepjes erin!

Pluspunt: de zeep van Soapworld is 100% op plantaardige basis en niet getest op dieren.

Ik hou van zeepjes, het geeft me zo'n authentiek gevoel, van vroeger. De zeepjes ruiken stuk voor stuk erg lekker, niet te hard, maar ook niet te subtiel. En het staat nog leuk in mijn mandje ook! Ik wil Soapworld heel erg bedanken voor dit pakketje, ik vind het echt erg leuk.

Houden jullie ook zo van zeepjes?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment