Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

UPDATE | Vakantie & London, here I come! ♥

Hallo allemaal!
Yay, ik ben helemaal vrolijk! Gisteren had ik mijn laatste dagje school, pfoe! Eindelijk, het werd wel tijd hoor. We hadden nu maar 4 examens (in december en juni hebben we er 10), en daarna hadden we nog anderhalve week gewoon les. Wel gingen we vorige vrijdag een dag naar Mechelen met school, hadden we maandag in de namiddag mondiale vorming en donderdag in de voormiddag vastenacties en in de namiddag vrij. Dan hadden we gisteren nog een hele dag les, en dan was het eindelijk Paasvakantie. Mijn vakantie zit echt al overvol! Ik heb al heel veel leuke dingen gepland die ik ga doen. Het allerleukste:  Ik ga - eindelijk - naar Londen! Ik ben echt superblij, want Londen stond al heel lang op mijn travel-wishlist. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me zo super gaaf! Ik ga zeker ook wat shoppen - want dat móet in Londen -, maar ook cultuur - musea en al die bekende dingen in Londen, zoals de Big Ben en de London Eye. Ik ga zeker ook veel foto's nemen, zodat ik dit tripje kan vastleggen, en die ga ik natuurlijk ook met jullie delen.
Naast Londen ga ik o.a. ook nog veel shoppen (met vriendinnen, met mijn oma en met mijn mama), ga ik afspreken met vriendinnen en heb ik 2 familiefeesten. Daarnaast ga ik natuurlijk veel bloggen en vooruitwerken, hopelijk buiten in het zonnetje, met een ijsje of een smoothie. Ik hoop echt dat het mooi weer wordt!
Omdat het anders zo'n kort artikel is, heb ik nog wat lentefoto's als inspiratie voor jullie. Want ik heb écht een lentegevoel met dit weer en de vakantie!
Untitled


<3 | via Facebook

AWE-noms | via Tumblr

(6) Ulubione | Tumblr

young and beautiful.. | via Tumblr

Untitled

Untitled

young and beautiful.. | via Tumblr

Braid - image

Tumblr

Untitled | via Tumblr

(7) Tumblr

Tie Dye Crop Top Cropped T-shirt Summer Festival Hipster Grunge Small 6 8 10 12 | eBay

Enjoy ღ | via Facebook

Hipster Summer High Waist Cut Off Denim Shorts 'Daisy' Size UK 8 10 12 | eBay

Wanderlust | via Tumblr

Ice cream in all this colours:o

Be happy

Girlsstuff

Map

Résultats Google Recherche d'images correspondant à http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=56813567

(5) Tumblr

Hebben jullie ook zoveel zin in de lente? Hebben jullie al vakantie?
Liefs, Amber <3


No comments:

Post a Comment