Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WINACTIE | Accessoires voor je telefoon - MooiMobiel ♥

Yay! Ik heb weer eens een winactie voor jullie. Van MooiMobiel mocht ik weer een winactie organiseren, dus ik heb een paar dingetjes uitgezocht die ik aan één van jullie mag weggeven. Superleuk! Je hoeft er helemaal niet veel voor te doen - en wat heb je te verliezen?
Al een kleine preview... ♥ 

Wat kan je winnen? 
Als eerste dit handige pennetje. Het is een 2-in-1-pen: je kan ermee schrijven, maar de achterkant is zo'n pennetje waarmee je op het touchscreen van je tablet of smartphone gewoon dingen kan aanduiden, zodat je scherm niet meteen vies wordt.



Deze standaardjes zijn ook echt heel handig! Met het zuignapje 'zuig' je ze vast op je telefoon/tablet/..., en dan kan je ze rechtop zetten! Superhandig, lijkt mij. Als je wint mag je de kleur kiezen die jij het mooiste vindt!


En dan de leukste prijs - dat is natuurlijk persoonlijk haha, maar ik vind het super dat ik dit mag weggeven: roze earpods van Apple. Volgens mij is dit topkwaliteit, de kleur is supermooi - ik denk dat iedereen roze wel mooi vindt, haha ;) - én er zit een afstandsbediening bij. 
Het lijkt dat er krasjes zitten op het doosje op de eerste foto - maar dat komt door het licht!

Wat moet je doen om te kunnen winnen?
* GrosBisous volgen via Bloglovin' 
* MooiMobiel liken op Facebook
* Een reactie achterlaten of mailen waarin je zegt wat je hebt gedaan (extra kans?) 

Extra kans:
* Dit bericht liken op Bloglovin' (+1)
* Mijn blog volgen via Google Friend Connect (+1) 
* Mij volgen op Instagram (+1)
* Het volgende bericht tweeten (+1): Ik maak kans op een pakketje van MooiMobiel op ! Doe jij al mee?  
Je kan dus, als je àlles doet, 5 keer in de 'grabbelton' komen.

Je kan meedoen aan deze winactie tot 6 mei, 7 mei komt de uitslag online.

Doe je mee?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment