Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | H&M spring/summer ♥

Hee! Zoals jullie al wel weten ben ik echt fan van H&M. Maar als ik in de winkel zelf ben kan ik bijna nooit al die leuke dingen vinden die ik op de webshop had gezien - en H&M heeft geen webshop voor België. Het enige wat ik dus kan doen is gewoon hopen dat ik in de 'echte' H&M de items kan vinden die ik mooi vind  - en die items laat ik in dit artikel aan jullie zien :)
Kanten top - €24,95
Hoe cute is deze!? Volgens mij staat hij echt heel mooi op een zachtroze broek in de lente, en ik heb nog niet echt iets van kant. Deze is zo mooi!

Roze croptop - €14,95
Ik heb nog niet echt een croptop, maar deze kleur is zo mooi en ik wil het wel eens proberen. Op een simpel jeansshortje met eventueel een leuke ketting... Perfect voor de zomer!

Blouseje met bloemen - €9,95
Ik hou echt van blousejes zonder mouwen met een leuk kraagje, en deze heeft ook nog eens een schattig printje!

Blouseje met stipjes - €12,95
Ook dit mouwloze blouseje vind ik superschattig! 

Basic grijze top - €9,95
Geloof het of niet, maar ik heb geen enkele T-shirt zoals deze. Ik wil nog graag een grijze, witte of zwarte basic top die wat losser valt, en liefst nog met een borstzakje en opgerolde mouwtjes... Deze ziet er leuk uit!

Croptop met 'Trés jolie' - €12,95
Deze croptop vind ik ook echt heel leuk! Perfect voor op een gekleurde broek, of op mijn nieuwe skaterskirt van de Primark! 

Tops met tekst/prent - €9,95
Deze drie tops/T-shirts vind ik zo leuk! Ze hebben allemaal hetzelfde model, alleen een ander opschrift/prent.

Croptop met bloemen - €14,95
Wauw, ook deze croptop vind ik supermooi! Ik heb echt zin om me wat croptops aan te schaffen - ik heb er nog geen enkele - want ze zijn zo mooohoooi! Ik hoop echt dat het mij staat, haha :)

Grijs gemêleerd vest - €12,95
Ik heb al een bordeaux vest dat iets langer is, en ik vind het eigenlijk best leuk! Zo'n gemêleerd vest vind ik erg mooi en wil ik nog graag hebben!

Roze zomerjurkje - €24,95
Dit jurkje vind ik zo schattig! En dat kleurtje, dat model, alles. Perfect voor in de zomer! En de laatste tijd koop ik steeds meer jurkjes, deze vind ik echt leuk :)

Jeansshortje - €24,95
Ik zoek nog een simpel, licht jeansshortje, maar ook niet té simpel. Zoals deze dus :) Het touwtje dat erin zit vind ik ook zo leuk.

Oops, het zijn een beetje veel favorieten geworden :)
Trouwens, een groot deel van mijn favorieten is van H&M Divided, maar dat hebben we niet zo dichtbij ons... Heel jammer, maar ik vind die collectie zo leuk!
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment