Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

6 armbandjes, 2 ringen - SELFMADE ♥

Hi!
Een tijdje geleden mocht ik weer wat dingetjes uitkiezen op de webshop van goedkoopstehobby (klik). Superleuk! Het is een site waar ze o.a. kralen en bedels verkopen, waar je dan zelf sieraden van kan maken. Ik heb een paar dingen gekozen, heb me een uurtje zoet gehouden en daar zijn 6 armbandjes en 2 ringen uit gekomen!

Dit is alles wat ik ontving!
Ik kreeg alles toe in een envelop met bubbeltjesplastic, samen met een papier waarop alles vermeld stond wat ik besteld had. Alle spulletjes waren apart verpakt in doorzichtige plastic zakjes. Ik heb een aantal bedeltjes besteld, en ook wat kraaltjes. Eerst laat ik even de 'onderdelen' zien, daarna kan je mijn prach-ti-ge creaties bewonderen :)

4 vleugeltjes-bedels - €0,39 per 2

Oops, de tafel is een beetje stoffig :)

Op de afbeelding van de site zag deze er wel oudgoud uit, bijna brons. Ik heb een gouden gekregen! Niet dat ik het erg vind hoor, goud is ook mooi, maar ik wou het toch even vermelden :)


Turqoise kraaltjes - €0,04/stuk - nu in de sale voor €0,03/stuk!
Zalmroze kraaltjes - €0,04/stuk - nu in de sale voor €0,03/stuk!



Met de sieradenlijm en 1 handjes-bedeltje heb ik 2 ringen gemaakt! Of ja, ik had nog zo'n onderstuk voor een ring en een kattenbedel-iets, dus heb ik die even weer aan elkaar gelijmd. Leuk toch, deze ringetjes?

Voor dit armbandje heb ik de 4 engelenvleugels-bedels gebruikt, samen met nog wat paarse kralen die ik nog had liggen. 

Dit armbandje vind ik heel mooi geworden! Ik heb de gouden 'hope' bedel gecombineerd met de paarse kraaltjes. Ik vind deze goed gelukt!

Maar deze vind ik toch wel de mooiste van alle armbandjes die ik heb gemaakt. De turqoise en zalmroze kraaltjes afgewisseld, en dan het andere hand-bedeltje erbij. Dit ziet er toch superschattig uit!



En ja, nu ik toch bezig was met armbandjes maken, zocht ik nog even tussen de kraaltjes die ik nog had liggen - en de volgende 3 armbandjes waren geboren!




Ik vind het heel leuk om zelf armbandjes te maken - en te dragen natuurlijk. Het armbandje met 'hope' en met het handje ga ik zeker vaak dragen, en de ringen ook! Die vind ik het beste gelukt.
Wil jij ook zo'n armbandjes maken, en je weer eens uitleven zoals je dat vroeger als klein meisje deed? Bestel nu de kraaltjes die je leuk vindt en GO FOR IT :)
Ik raadt het echt aan, het werkt ontspannend én je hebt er een paar leuke armbandjes bij.



Dit is mijn 'buit'! Leuk, vrolijk en zomers, toch? Ik ben er blij mee :)
Liefs, Amber ♥

Kraaltjes en bedels van Goedkoopstehobby.nl 

No comments:

Post a Comment