Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

COLUMN | (Fashion) Collective haul ♥

Een nieuw column van Elien!
Hi!
Eindelijk is het weer tijd voor een column! Mijn column van vandaag is een iets persoonlijkere post. De meeste columns gaan over trends&tips enzo, maar ik had eens zin in wat anders, namelijk een Fashion Collective Haul!
Ik ben de laatste tijd redelijk veel gaan shoppen, dus heb ik een collective haul gemaakt. Ik heb wel mijn tijd moeten nemen om van elke nieuwe item een aantal foto's te nemen, omdat het er nogal veel zijn. Lezen jullie mee?

* Teenslippers van Hollister - €17

* Leuke sandaaltjes van Tamaris - €40


            * Bikini Zara - €16.95


* Bikini top H&M - €10
* Broekje Banana Moon - €?



* Top Subdued - €19

*Top Zara - €29

*Short Hollister - €50

*Roze short Hollister - €45

* crop top Bershka - €6

*Basic grijze t-shirt Vero Moda - €15

Witte blouse We - €34

  Voorkant
Achterkant
Rok Zara - €55

*oudroze broek WE - €28


Jumpsuit Garcia - €35

* T-shirt Garcia - €30

* Leren jasje Mango - €120

* Nagellak Hema - €3

       * Nagellak H&M - €1 per stuk


* BabyLips 'Hydrate' - €5
                                    
* Riem Hema - €15
                            

* Top Modemakers - €40

Xoxo Elien <3

No comments:

Post a Comment