Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

DIY | Ombre butterfly canvas ♥

Hi iedereen!
Een tijdje geleden - in de vakantie, ah, mooie tijden - was ik bij Elien gaan slapen. We zijn samen o.a. naar de Action gegaan, omdat we een aantal dingen wilden kopen voor een DIY. Want ja, we wouden allebei iets ter decoratie voor in onze kamers. Het originele idee was eigenlijk iets anders, maar tja, ik heb er mijn eigen twist aan gegeven ;) ♥

Ons 'originele' idee was om hartjes uit krantenpapier te knippen, en die dan op een canvasdoek te plakken, op het vouwtje, zoals ik ook heb gedaan. Maar ik kwam in de krant een pagina tegen met tekst op een ombre-achtergrond, en dat vond ik supermooi! Dus heb ik daar mijn hartjes uitgeknipt, en dan opgeplakt. Eerst het hartje doormidden gevouwen, en dan daar opgeplakt met lijm. Omdat het dan op vlindertjes moest lijken... 
Ik vind het resultaat heel vrolijk geworden, met die ombre! Nog wat foto's:






Hoe vinden jullie het geworden?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment