Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

I painted my All Stars. ♥

Hi allemaal!
All Stars, heel veel meisjes (en jongens) hebben ze en/of dragen ze elke dag. Omdat ik nu 4 paar schoentjes heb van de Primark van €4, droeg ik die liever en ben ik mijn All Stars van vorig jaar een beetje vergeten. Maar ja hoor, ik heb ze herontdekt! Alleen... Toen ik vorig jaar met school op fietstocht ging, kwamen er allemaal bruine en groene vlekken op. Niet zo slim... Toen had mijn mama ze in de wasmachine gestopt, maar dan was de kleur helemaal niet meer mooi. Ik dacht: waarom verf ik ze niet? En dat is wat ik heb gedaan. Ik heb mijn All Stars rood geverfd.



Zo waren ze eerst: vuil en de kleur is vele fletser geworden. Bleh!






En dit is na! Als je van dichtbij kijkt, zie je hier en daar nog wel een plekje ofzo, maar van verder (gewoon als je naar mijn schoenen kijkt) lijken ze 'echt'! Ik vind het best goed gelukt, ik had niet verwacht dat het zo mooi ging worden. Ik heb ze trouwens geverfd met textielverf, en daarna een waterdichte spray op gespoten. Het was wel even moeilijk om die ijzeren ringetjes en de randjes te vermijden, maar uiteindelijk is het allemaal gelukt :) 
Voor en na! Dus, het is misschien een tip voor als je schoenen nog wel passen, maar ze vuil zijn of als je de kleur niet meer mooi vindt. Gewoon verven met textielverf!

En, hoe vinden jullie het geworden?
Liefs, Amber ♥

PS: Je kan nog tot 6 mei meedoen aan mijn winactie in samenwerking met MooiMobiel! Doe jij al mee? - KLIK

No comments:

Post a Comment