Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

MY CLOSET ♥

Hi!
Ik vind closet-tours altijd heel erg leuk om te kijken bij anderen, dus ik dacht: ik laat mijn kledingkast ook eens aan jullie zien! 
Ik heb géén kledingkast met hang-stuk, wat ik echt stom vind, maar dat komt er wel hoop ik. Ik heb 6 lades waar ik kleding kan inleggen, en voorlopig is dat nog net genoeg. Daarnaast heb ik ook nog een kapstok op de achterkant van mijn deur waar ik nog blazers, sjaals, mijn badjas en jurkjes aan heb hangen, en een kledinghanger waar mijn pyjama aanhangt.
Oh ja, ik wil even zeggen dat dit vooral NIET is om te laten zien hoeveel kleding ik wel niet heb - ik heb trouwens helemaal niet zo veel kleding - maar gewoon om aan jullie te laten zien hoe ik allen opberg, en een sneak-peak van al mijn kleren :) Lees je mee?

Dit is hoe mijn kledingkast - en alles wat er rond staat - eruit ziet. Het is een simpele, witte ladekast van Ikea, waar ik een aantal dingetjes heb opgezet. Niet te veel, want ik wou het rustig houden, maar ik wou toch wel iets van decoratie. Naast mijn kast zie je trouwens mijn wasmand staan.

Links op mijn kast staat een plantje (Ikea) in een bloempotje (Ikea). Het is een heel handig plantje, want je hoeft het maar 1x per 2 weken water te geven, perfect voor mij dus :) Er staat ook een dienblaadje (Action) met daarop een (fake) roos (Blokker) en een vanille-geurkaars (Ikea).


Rechts staat er een paspopje dat normaal is om sieraden aan te hangen, maar ik vond het zo ook wel leuk staan. En dan staat er een schattig mandje met sterretjes, waarin ik mijn zeepjes van Soapworld (klik) in heb gedaan. Zo ruikt mijn kamer lekker als ik binnenkom!

Boven mijn kast heb ik drie kadertjes hangen met een leuk patroontje erin. Gewoon, omdat die muur anders zo kaal was.

 En dan gaan we nu over naar het 'echte' gedeelte - de kast zelf!
Hier even een overview van waar alles ligt... 

Van de eerste la - ondergoed, sokken, panty's, riemen en dat soort dingen - heb ik geen foto, omdat dat niet echt interessant is voor jullie, toch?

Dit is de tweede lade, met pyjama's, jurkjes, rokjes, playsuits en dikke leggings.
Het blauwe rokje dat je in de linkerbovenhoek ziet, is van Primark, de playsuit daaronder heb ik geen idee van, en het jurkje naast de playsuit komt van de JBC. De 2 pyjama's die je ziet komen van de Hema.

Van de sportkleding-la heb ik ook niet echt een foto, het enige wat je ziet is toch alleen maar joggings, sport-shirtjes, sportschoenen en dan nog wat oude kleding van de jeugdbeweging enzo die ik niet meer draag.
  
Dit is de bovenste lade van het tweede deel, om het zo maar te noemen, met blousejes, T-shirts, (crop-)tops en vestjes. De croptop die vanboven ligt - die grijze met bloemen - is echt één van mijn favoriete kledingstukken! Hij komt van de H&M. Het koraalroze vestje is van Pull&Bear, en het blauwe, losse shirtje boven de croptop ook.

Dan is dit de lade met truien en vesten. Hier liggen vooral mijn sweaters, maar ook lekker warme vesten om snel ergens over aan te trekken. Gewoon truien en vesten :)


En in deze lade zitten mijn broeken & shorts! Van links naar rechts: shorts, gekleurde broeken en jeansbroeken. Voor de stapels zie je nog een iets langere short, een losse broek (Primark) en een legging met daisies (Primark). De roze short komt trouwens ook van Primark, en het is één van mijn favoriete shorts! Het shortje eronder, met ananasjes vind ik ook heel mooi! Deze is van CKS.


En dit is mijn kledinghanger! Hij komt van de Ikea, en ik vind zoiets heel handig. Je kan er je kleding en pyjama ophangen, zodat je het niet altijd weer in de kast moet hangen leggen. Ernaast heb ik ook nog een krukje staan waar mijn 2 onesies opliggen want ik ben verslaafd aan mijn onesie <3


Als je je nog afvraagt van waar een kledingstuk komt dat je ziet op één van de foto's, let me know!
Hopelijk vonden jullie het leuk :)
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment