Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NAILPOLISH BATTLE | NYC Pier 17 V.S. Trind Paradise Island CC191 ♥

Hi!
Toen ik laatste eens in mijn nagellakstash aan het zoeken was naar een leuk kleurtje voor op mijn nagels, zag ik dat ik eigenlijk wel wat nagellakjes heb die best op elkaar lijken. Waaronder deze twee! Daarom wou ik een soort 'battle' doen - de twee nagellakjes met elkaar vergelijken. Nu gaat het tussen NYC en Trind... Wie wint er voor mij en wat zijn de verschillen tussen deze twee prachtige, donkerblauwe lakjes? <3


Qua verpakking gaat mijn voorkeur uit naar NYC. Die 'hoge' flesjes van Trind zijn echt onhanding bij het opbergen! Ook het kwastje van NYC vind ik fijner, dat van Trind is iets té dun.


Hier zie je dat NYC iets donkerder is dan Trind. Trind is iets helderder, met meer (gouden) shimmers.



Hier kan je het een beetje zien, maar die van NYC lakt iets streperiger, en die van Trind egaler. Trouwens, je ziet hier dat ik nog wel eens uitschuif met mijn nagellak, oops :)




Zoals je ziet, liggen de twee lakjes héél dicht tegen elkaar aan. Allebei zijn het mooie, diepblauwe nagellakjes met een fijne, gouden shimmer. De winnaar van de battle is...
TRIND - Paradise Island CC191!
Ik vind die kleur toch nét iets mooier, een héél klein beetje lichter is hij, en met iets mooiere shimmers. Maar zoals ik al zei liggen ze heel dicht bij elkaar, van iets verder zou je niet zeggen dat het twee verschillende nagellakjes zijn.

Zouden jullie meer van dit soort battles willen zien?
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment