Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Polyvore Friday | For a Spring day.

Hi allemaal!
Het is weer vrijdag, jullie weten intussen wel al wat dat betekent: Polyvore Friday! Deze keer is het geen gewone vrijdag, liefste lezers, want DIT is mijn 300ste post op mijn blog! Ik kan het ├ęcht niet geloven, 300 is zo ontzettend veel! Voor mij mogen er nog 1000den bijkomen, want ik hou van bloggen <3 Anyways, voor de outfit van vandaag heb ik een hele schattige outfit, ├ęcht perfect voor de lente. Oh, ik hou van de lente.


For a cute, romantic Spring day.

Jeans top with lace
€20 - forevernew.com.au


Pink jeans
€28 - newlook.com


Cute boots
€22 - debshops.com


Pink hairbow
€2,02 - forever21.com



Houden jullie van dit soort outfits?
Liefs, Amber <3

PS: Je kan nog tot 6 mei meedoen aan mijn winactie in samenwerking met MooiMobiel! Doe jij al mee? - KLIK


No comments:

Post a Comment