Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

REVIEW | Wet 'n Wild lipstick 903C Just Peachy ♥

Hi!
Naast een Lady SpeedStick waar ik al eerder een review over schreef (klik), kreeg ik ook een lipstick van FreshWaterValley (klik). Hij zag er zo mooi uit op de webshop en dat is hij ook in real life! De lipstick is van het merk Wet 'n Wild - redelijk bekend -, en ik heb een peachy, nude-achtige kleur gekozen. De vorige keer dat ik samenwerkte met FWV had ik ook al een lipstick van Wet 'n Wild gekozen (klik), maar ik wou ook wel eens een andere kleur proberen. Benieuwd? Lees verder! ♥


Verpakking
De verpakking van de Wet 'n Wild lipstick is simpel, in een zwarte huls en een doorzichtige dop, zodat je de kleur goed ziet. Onderaan de huls staat de kleur ook heel duidelijk. Wat wel een nadeel is, is dat je de lipstick zelf kan beschadigen als je de dop erop zet, omdat de lipstick niet extra beschermd is. Maar als je goed oplet, lukt het allemaal hoor :) Gewoon niet teveel trillen ofzo, omdat er anders lipstick aan de huls kan komen en de lipstick beschadigd kan worden.



Wat belooft men?
"Deze 4-uur, langhoudende lip kleur heeft een semi-matte finish. Glijdt makkelijk over de lip met een rijke, velvet-achtige kleur die niet klontert en goed blijft zitten."
 Klinkt veelbelovend, toch?


Wat vind ik ervan?
Kleur: Ik vind de kleur echt heel erg mooi! Hoewel de kleur meer nude is dan peachy, zoals de naam zegt, vind ik de kleur zeker geschikt voor school of je werk. Lekker subtiel, maar je ziet wel dat je iets op je lippen hebt. De finish vind ik ook heel mooi, mat, maar toch zitten er wat gouden glitters in. Supermooie kleur, ik ben fan!
Dekking: De dekking vind ik dan weer iets minder. Op mijn hand is de lipstick wel heel mooi dekkend, maar op mijn lippen accentueert het de velletjes een beetje, en gaat het een beetje in de lijntjes zitten. Maar oké, als je je lippen ervoor goed verzorgd met lippenbalsem kan dat allemaal meevallen, maar toch jammer :) Je kan ook best een dikke laag aanbrengen, of 2 laagjes, want na 1 keer zie je de oorspronkelijke kleur van je lippen er nog wat door. Op zich vind ik dit eigenlijk niet zo erg, het heeft wel iets vind ik! Het is maar net wat je mooi vindt.
Structuur: De structuur vind ik heel fijn! Lekker romig, zeker niet te hard, en het glijdt over je lippen. Supergoed! Klonteren doet het inderdaad ook niet. Als je de lipstick er weer af wil halen, hoef je ook niet heel hard te schrobben ofzo, wat ik heel fijn vind als je toch een andere kleur wil :)





Conclusie
Ik vind het een hele mooie lipstick, die perfect is voor naar school of je werk. Heel draagbaar voor iedereen! Hij is redelijk subtiel, maar je ziet toch dat je iets op je lippen hebt. De houdbaarheid en dekking is niet perfect, maar hé, wat wil je voor die prijs. Ik raad het zeker aan voor als je - net als ik - eens een lipstick wil proberen. Mooie kleur, mooi product!

Sorry voor de gechipte nagellak, oops :)


Houden jullie van dit soort kleur op je lippen?
Liefs, Amber ♥

PS: Je kan nog tot 6 mei meedoen aan mijn winactie in samenwerking met MooiMobiel! Doe jij al mee? - KLIK

No comments:

Post a Comment