Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Scrubben #2 - Buf-Puf ♥

Hi allemaal!
Ik maakte een tijdje geleden al een artikel over scrubben (klik), en dat viel blijkbaar best wel in de smaak bij jullie. Ook jullie houden van scrubben! Toen ik onlangs van FreshWaterValley deze 'Buf-Puf' ontving, was ik meteen enthousiast. Superhandig! Meer informatie? Read more <3

Deze 'Buf-Puf facial sponge' is bedoeld om je gezicht te scrubben. Je maakt je gezicht nat, doet je gezichtsscrub op facewash op de BufPuf, en scrubben maar! Door de makkelijke ei-vorm van het sponsje raak je makkelijk overal bij, ook op de moeilijker bereikbare plaatsen, zoals je neus. Zo kan je je hele gezicht makkelijk reinigen, en lekker zacht maken!


Zoals je op bovenstaande foto kan zien bestaan er veel verschillende soorten Buf-Puf's. Voor je gezicht en voor je lichaam, en dan kan je nog de ruwheid kiezen, afhankelijk van je huidtype. Iedereen kan er dus wel wat tussen vinden dat bij haar (of zijn) lichaam past.


Op de verpakking staat ook dat je het elke dag kan gebruiken, persoonlijk zou ik dat niet doen. Deze Buf-Puf is redelijk ruw, en voor elke dag iets té ruw denk ik dan. Je mag je huid ook niet kapotmaken hé! 
Wat trouwens ook een voordeel is: je hoeft geen speciale gezichtsscrub te hebben! Je kan gewoon je favoriete facewash, lotion, reinigingsmelk of wat dan ook gebruiken, en zo wordt je gezicht tegelijk gescrubd, en verzorgd door alles wat er is jouw product zit. Fijn, toch?


Hier zie je wat beter hoe het is opgebouwd - het sponsje ziet er een beetje uit als schuurpapier, maar dan minder ruw. Ik zou niet met schuurpapier gaan scrubben, haha :)
Zoals ik al zei, is de structuur goed voor mijn huidtype - niet heel vet maar ook niet droog, gewoon een normale huid - maar met een hele droge of vette huid zou ik een aangepaste Buf-Puf kopen, die milder is of juist wat grover. 


De Buf-Puf ligt makkelijk in de hand, blijft stevig in zijn vorm, en vooral: het maakt je huid heerlijk fris, soepel en zacht. Het stimuleert de bloedsomloop, dus je ziet er gezonder en stralender uit!


Hebben jullie al zo'n scrubsponsje?
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment