Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SHOPLOG | H&M, Vero Moda, Hema, Six ♥

Hi!
Zaterdag ben ik met mijn mama gaan shoppen in het winkelcentrum. Ik had nog iets nodig voor mijn broer zijn plechtige communie, en ik heb iets gevonden! Voor de rest had ik nog wel een bikini nodig, ook geslaagd. En dan heb ik nog wat kleding gekocht die ik stiekem helemaal niet nodig heb maar toch supermooi zijn :) Ken je het? <3

Vero Moda





Als eerste kocht ik deze top, ik vind hem heel leuk! Hij is wit met een soort subtiele print op met palmbomen. Het is niet echt een print, maar hij is doorzichtig bij de palmbomen. Je ziet het wel op de foto :) Deze is van het merk 'Items'.
~ €17,95



Ook bij Vero Moda kocht ik een zwarte jumpsuit. Eindelijk, ik heb een jumpsuit! En zwart gaat bij heel veel, makkelijk te combineren dus.  Het model is redelijk basic, met een touwtje in de taille en gewoon smalle pijpen. Ook deze is van het merk 'Items'.
~ €29,95



Van Only kocht ik bij Vero Moda ook twee items, als eerste dit jeansjasje. Ik wou het al heel lang, het lijkt me heel leuk als jasje voor in de lente, of op een jurkje ofzo. Ik vind zo'n lichte kleur jeans mooier dan donker, dus toen ik deze zag was ik verliefd. Hij past perfect, hij zit mooi!
~ €29,95



Als laatste van Vero Moda én van Only kocht ik nog deze croptop. Het was lastig om op de foto te krijgen, maar de kleur is echt fluogeel. Heel mooi voor in de zomer, dacht ik! Hij is achteraan iets langer dan vooraan, en het heeft een zakje op de borst. Ik vind het heel tof!
~ €7,95

Hema



Bij de Hema kocht ik maar één dingetje, en dat zijn deze oorbellen. Dit soort had ik nog niet, maar wou het graag eens proberen! Ik vind ze heel mooi en chic, met die veertjes eraan, maar toch redelijk klein en subtiel. Helemaal wat ik mooi vind!
~ €2,95

H&M



Ook bij H&M ben ik goed geslaagd! Als eerste heb ik een setje sokjes gekocht, deze draag ik de hele tijd, als ik geen sandaaltjes draag, maar sneakers (je weet wel, die neppe van €3 van de Primark). Deze vond ik heel schattig!
~ €4,95



Ik had eigenlijk maar één skaterskirtje, en ik vind ze zo leuk dat ik er nog ééntje wou. Deze is een totaal andere stijl, en ik vind hem zo leuk! Hij is zwart met een roze bloemenprint, heel mooi voor de lente en de zomer! Ik hou nu al van dit rokje en kan niet wachten tot het weer wat beter wordt en ik hem kan dragen.
~ €14,95



Dan kocht ik nog een simpel grijs topje, want ja, het is handig en ik had het nodig. Ja, ik had het écht nodig. Hij is wel een beetje gekreukeld, maar negeer dat maar :)
~ €4,95







Yes, ik heb een bikini voor de zomer! Ik kocht een broekje en twee topjes, die allebei bij het broekje passen. Handig, toch? Ik vind de eerste, volledige bikini echt heel mooi, dat printje, wauw! Het heeft een tropische print met lekker felle kleuren, supertof. Het felroze bikinitopje is iets feller en meer fluo in het echt, en vond ik ook heel tof met die laagjes, froezels noem ik die ;)
~ Tropisch broekje: €9,95
~ Tropisch topje: €9,95
~ Roze topje: €4,95

Six



Bij de Six kocht ik twee kettingen die me mooi leken op de zwarte jumpsuit. Het zijn twee hele verschillende kettingen! Deze was op een grote poster gecombineerd met een zwarte maxi-skirt, en dat zag er heel mooi uit, dus op mijn zwarte jumpsuit zal het ook wel mooi zijn. Hij is lekker kleurrijk, I like!
~ €7,95



Als tweede kocht ik deze ketting. Heel anders, deze is korter en is eerder een statement ketting. Ik vind hem wel heel erg mooi! Ik heb al zin om deze mooi te combineren. Ik weet nog niet welke van de twee kettingen ik op de jumpsuit ga dragen op mijn broer zijn communie, maar dat zie ik nog wel.
~ €6,95

Ik ben echt superblij met al mijn aankoopjes! Ik kan nu wel weer even verder met m'n kleding, maar je hebt nooit genoeg, toch? ;)
Liefs, Amber <3

P.S. Doe jij al mee aan mijn winactie? Ze loopt nog tot 31 mei, doe snel mee!

No comments:

Post a Comment