Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG | This is my blog ♥

Hey allemaal!
Zoals jullie intussen al lang weten, hou ik wel eens van een tagje invullen. En deze vond ik weer heel leuk! En het was zo lang geleden, dus ik dacht: waarom niet? Hij gaat over je blog, het leek me wel leuk alles voor jullie op te zoeken. Neem hem gerust over op jouw blog en plaats maar een linkje naar het artikel in de comments, ik zal hem graag lezen!
Lees je mee?

Absinthia's Inferno
Deze afbeelding heb ik echt al té vaak gebruikt, maar het past gewoon bij mij :)


♥ Sinds wanneer blog je?
Sinds 26 januari 2013, dus nu heb ik mijn blog al meer dan een jaar. Voor deze blog had ik nog een blog, die ik 7 juli 2012 gestart ben... Dat was echt erg, haha. Ik wist er niets van, had geen header, had een achtergrond met een grote witte roos (?), echt, het was verschrikkelijk. Niet dat ik mijn blog nu perfect vind hoor, maar laat ons zeggen dat het er toch béter op is geworden :) Dus ik heb een groot blogverleden, haha :)

♥ Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
Goh, eigenlijk was dat toen door een blog van 2 vriendinnen van mij. Zij hadden toen een blog (nu al lang niet meer), genaamd 'Bisous de nous', en ik vond het zo leuk! Toen ze ermee gestopt waren, vond ik wel dat ik een naam kon nemen die erop geïnspireerd is :) Eigenlijk vind ik de naam van mijn blog nu helemaal niet meer zo leuk, maar oké, ik ga hem niet veranderen ofzo hoor. Jullie kennen mijn blog als GrosBisous, dus laat ik hem zo. Of ik moet een wel héle goede vervanger vinden :)

♥ Hoeveel blogposts komen er per week online op je blog?
Elke dag om 14:00 komt er een artikel online! Dit kan ik nu al volhouden sinds eind december 2013, het lukt me altijd wel artikels in te plannen. Dus, om antwoord op de vraag te geven: 7 artikels per week! Waarvan elke dinsdag een column, en elke vrijdag een Polyvore Friday. Voor de rest hangt het er wat vanaf!

Untitled

♥ Maak je YouTube video's? En hoeveel abonnees heb je?
Nee, dat doe ik (nog) niet. Ik wil het wel heel graag doen, want soms is het gewoon heel moeilijk iets in artikelvorm te maken, en zou het veel makkelijker zijn in een filmpje. Denk bijvoorbeeld aan een shoplog met veel kleding, een unboxing, een roomtour of een lookbook. Maar ik ben een beetje bang voor de reacties, ik durf het niet zo goed. Ik ben nu wel aan het sparen voor een goede camera - die kan filmen én foto's nemen, allebei aan goede kwaliteit -, en hopelijk overwin ik mijn 'angst' dan, als ik zo'n dure aankoop heb gedaan... Dat is mijn plan :)

♥ Hoeveel bezoekers heb je ongeveer per dag?
Ik heb elke dag rond de 160 pageviews, maar het verschilt echt per dag - de ene dag heb ik er 120, de andere 200. Qua unieke bezoekers zit ik rond de 55 per dag. Deze cijfers stijgen elke dag, wat ik echt geweldig vind!

♥ Hoeveel reacties krijg je ongeveer per artikel?
De laatste tijd stijgen de comments die ik krijg op mijn artikels, en dat vind ik superleuk! Al jullie lieve reacties lezen, het doet me zo veel plezier en dat herinnert me waarom ik blog ♥ Ik denk dat ik ongeveer 6 reacties per artikel krijg, maar het hangt er écht heel erg vanaf wat voor artikel het is. En soms krijg ik een maand na ik het artikel gepost heb nog een comment op een artikel!

Untitled
Yep, ook deze afbeelding kennen jullie wel al denk ik :) 

♥ Hoeveel volgers heb je op social media?
Dat zal ik eens even voor je opsommen! Je mag me natuurlijk altijd volgen ;)
* Twitter (persoonlijk & blog) - 56 followers
* Instagram (persoonlijk) - 290 followers
* Facebook (pagina van mijn blog) - 52 likes
* Bloglovin' (IDSM?) - 146 followers
* Google Friend Connect (IDSM?) - 54 followers
* WeHeartIt (IDSM?) - 27 followers
* Lookbook (IDSM?) - 13 followers
IDSM = Is Dat Social Media :) Ik denk dat ik alles heb gehad!

♥ Op welke blogpost(s) heb je de meeste reacties gekregen?
Ik heb de leukste artikels met veel commetns eruit gepikt :) Ik heb de winacties en 'Spam je blog'-artikels weg gelaten, omdat jullie daar toch niks (meer) aan hebben :) Okay, here we go met de top 5!
1) Old magazine DIY's - 23 comments
Dit vind ik zó vreemd! Op dit artikel heb ik ook het allermeeste views, maar ik vind het helemaal niet zo bijzonder - ik was zelfs nog aan het twijfelen het op mijn blog te zetten... Echt vreemd!
2) Primark shoplog - 21 comments
Tja, dit kan ik nog wel begrijpen - ik hou zelf ook héél erg van Primark shoplogs!
3) Collective shoplog met o.a. Action, kringloopwinkel & Ikea - 18 comments
Shoplogs zijn populair!
4) Wishlist Primark - 17 comments
Yeah, again - Primark is gewoon top :)
5) Verslag, foto's & shoplog van Londen - 16 comments
Hier heb ik écht heel veel tijd in gestoken, en ik vond het ook super om te doen, dus ik ben blij dat dit artikel goed bevallen is.

Lets blog some shit

♥ Wat wil je nog verbeteren aan je blog?
Goh, heel veel eigenlijk. Ik ben wel ongeveer tevreden over mijn blog, maar het is verre van perfect. Ik heb wel eens een nieuwe header nodig, want ik ben deze beu, maar dat is niet dringend. Voor de rest zou ik graag mijn foto's van nog betere kwaliteit hebben, en iets meer moeite doen in producten op de foto zetten, fotografie. En qua schrijven wil ik ook 'bredere' woordenschat gebruiken, ik heb het gevoel dat alles wat ik schrijf te simpel is, dat mijn schrijfstijl niet goed is. Maar ik probeer eraan te werken :)

♥ Als je terugkijkt op de periode dat je nu blogt, waar ben je dan het meest trots op?
Goh, trots... Ik denk gewoon dat ik trots ben op mijn aantal volgers. Natuurlijk kunnen dat er nog zo veel meer worden, maar als je bedenkt dat meer dan 200 mensen (GFC+BL) op 'deze blog volgen' hebben geklikt, is zo gek! TWEE-HONDERD MENSEN. Dat kan ik gewoon bijna niet geloven.
Waar ik ook wel 'trots' op ben is dat ik van bedrijven steeds vaker dingen mag reviewen. Dat geeft me een goed gevoel, want ze geven niet zomaar dingen weg, dat betekent toch dat ze je blog goed vinden en er potentieel in zien

😁.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!
Tot morgen <3
Liefs, Amber

No comments:

Post a Comment