Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Unboxing | Pharmaproducts ♥

Hee allemaal!
Onlangs ontving ik een groot pakket van de webshop pharmaproducts.be (klik), een webshop die naast geneesmiddelen ook verzorgings- en schoonheidsproducten verkoopt. Ik kreeg een pakketje met een hele hoop mini's en testers, wat ik natuurlijk altijd super vind! In dit artikel laat ik zien wat er in het pakketje zat. Ik ga niet alles reviewen, want sommige dingen kan ik gewoon niet gebruiken en testen (denk aan ant-ageing of crèmes voor kindjes van 4), maar als jullie zeker een review willen zien van een product, laat het me dan zeker weten!
Lees je mee? ♥



Dit was het pakketje dat ik kreeg! Lekker groot, en goed ingepakt met plakband. Ook stond erop dat het pakket tussen de 15°C en de 25°C moest blijven, wat heel goed is!
Nu komen alle producten - mini's en samples - dus hou je klaar. Ready, set, go!

Louis Widmer Sun Protection Face (Anti-Ageing) factor 30 - All Day Sun Protection factor 30

Louis Widmer tonic & reinigingsmelk, en nog een reinigingsmelk.

Louis Widmer intensieve gezichtscrème - Remederm gezichtscrème

Louis Widmer Skin appeal & oogcrèmetje

Louis Widmer voetencrème tegen eelt & CC-creme in Naturel 01 en Bronze 02

Dermalex Atopique Eczema - Contact Eczema
  
Lamiderm crème tegen brandwonden


Dermalex setje met badmelk, doucheolie, een crème voor het gezicht én voor het lichaam, olieshampoo en waslotion. Een heel verwenpakket!

Héhé, dat was alles. Een hele hoop, toch!? De CC-creams en de zonnecrèmes van Louis Widmer ga ik denk ik al zeker reviewen, maar als jullie van iets anders nog een review willen zien; let me know!

Liefs, Amber ♥

PS: Je kan nog tot 6 mei meedoen aan mijn winactie in samenwerking met MooiMobiel! Doe jij al mee? - KLIK

No comments:

Post a Comment