Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

UPDATE | Examens, eBay, zomer, bedankt ♥

Hee iedereen!
Ik heb weer even een persoonlijke update voor jullie. Af en toe is dat wel leuk, gewoon zodat jullie weten hoe het nu met me gaat. Als jullie vaker zo'n persoonlijk artikel/update willen zien, let me know! <3
Tumblr

Als eerste: het zijn bijna examens, nooo! Ik begin 11 juni, en ik heb mijn laatste examen vrijdagmiddag, 20 juni. Daarna heb ik nog een weekje, maar dan hebben we vooral vrijaf door klassenraden. Maar we moeten we ook nog ons rapport gaan ophalen enzo. In die week ga ik veel afspreken met vriendinnen, en genieten van het (hopelijk) mooie weer! Die vrijdag is mijn vakantie echt begonnen. Oooh, ik heb er zoveel zin in! 2 hele maanden niet naar school... Daar ga ik zo hard van genieten! Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee. Maar nu klinkt die vakantie nog zo ver weg, omdat die zware anderhale week met examens er nog aankomen. Pff... Ik ga me gewoon goed voorbereiden en dan komt het wel goed, zoals altijd #peptalk
Tja, dat het examens zijn, betekend ook dat ik veel voor school moet werken - en dat ik dus minder tijd heb om artikels te schrijven. Ik hou het al meer dan een half jaar ofzo vol om elke dag een artikel te posten, maar ik kan niet beloven dat dat nog zo gaat zijn binnen dit en 4 weken. Het kan dat het me gewoon lukt hoor, maar ik vrees ervoor. We hebben met Pasen maar 4 examens gehad, dus dat betekend dat we voor alle andere vakken leerstof moeten kennen van Kerstmis tot nu - en dat is gewoon heel erg veel. Zeker bio en chemie is heel erg veel en moeilijk!

Oké, genoeg over die examens! Ik heb echt helemaal zin in de zomer met dit lekker warme weer! Ik heb zin om shorts te dragen met croptops en flipflops, ik heb zin om naar het strand te gaan, ik heb zin om te zwemmen, ik heb zin om op kamp te gaan. Ik heb gewoon zin in de vakantie!

(100+) Tumblr

Ik heb de laatste tijd heel veel dingen op eBay besteld, dus ik kijk zo uit naar de pakketjes die gaan binnenkomen! Ik zal even opsommen wat ik allemaal heb gekocht, maar er komt nog een apart artikel (eBay haul of collective haul met eBay erbij, dat weet ik nog niet) waarin in met mijn eigen foto's laat zien wat ik heb binnengekregen. Dus nu een kleine sneak peak :)
Afbeelding van object

Afbeelding van object

Afbeelding van object

Afbeelding van object

Afbeelding van object

Afbeelding van object

Afbeelding van object

Afbeelding van object

Afbeelding van object

Afbeelding van object

Afbeelding van object

Afbeelding van object

Afbeelding van object

Afbeelding van object

Tenslotte wil ik jullie allemaal nog bedanken voor het lezen en /of volgen van mijn blog! De laatste tijd krijg ik gewoon dagelijks weer volgers bij, en dat vind ik zo leuk! Ik kan het gewoon niet geloven dat zo ongeveer 200 mensen mij volgen en hebben geklikt op die button. TWEEHONDERD MENSEN! Dat is echt freaking veel. Stel je eens voor dat het er duizenden zijn, zoals bij al die bekende blogs... Dat is echt onvoorstelbaar gewoon.

I love my followers😘❤️

Okay, dat was het alweer :) Gewoon even een random, spontaan geschreven artikel om jullie even op de hoogte te houden van een aantal dingen.
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment