Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WINACTIE met Elien! ♥

Hi allemaal!
Yesyesyes, ik heb weer een winactie voor jullie! Gewoon, zomaar, omdat ik jullie wil bedanken voor alle reacties, en natuurlijk dat jullie mijn blog volgen en lezen. Wacht, laat ik zeggen dat het is voor mijn 200 volgers - Bloglovin' + Google Friend Connect. Samen met mijn columniste én superlieve vriendin Elien (klik) heb ik wat spulletjes gekocht die we aan één van JULLIE gaan weggeven! Het is een pakket met fashion- en beautyspulletjes in, perfect voor een meisje zoals jij :) Ik zou het leuk vinden als je mee deed! ♥

WAT KAN JE WINNEN?

FASHION - 4 leuke armbandjes, #armcandy !


FASHION - oudgouden haarbandje met blaadjes, #goodhairday !
Stiekem wil ik deze ook wel!


BEAUTY - felroze nagellakje van de Hema (kleur 803), #pinknails !


BEAUTY - een peal-off komkommer-gezichtsmaskertje (2 in 1!), #softskin !

BEAUTY - Apl parfum (dupe van DKNY delicious), #smellgood !


BEAUTY - een setje met een topcoat en een zwart nagellakje, samen met 6 verschillende kleurtjes caviar balls. #caviarnails !

WAT MOET JE DOEN?
* Een reactie achterlaten waarin je zegt dat je meedoet

Dat is het enige! Een kleine moeite, dus als je dit pakketje bij jou in de bus wil hebben: volg ons, laat een reactie achter en dan: fingers crossed :)
Je kan meedoen aan deze winactie tot 1 juni 2014, 2 juni zullen we de winnares bekend maken.

Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment