Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | Born Pretty Store ♥

Hi!
Kennen jullie de Chinese webshop Born Pretty (klik)? Het is een webshop die vanalles verkoopt, maar vooral supertoffe accessoires. Mijn favoriete ringen, kettingen, armbandjes, zonnebrillen en haaraccessoires heb ik in dit artikel voor jullie opgesomd! Mét een linkje en prijs erbij, want met de volgende kortingscode krijg je 10% korting op al je aankopen: MBET10
Kijk je mee naar mijn favorieten? ♥

Rings








Hair accessories



Necklaces








Earrings


Bracelets




Others

Deze vind ik echt supergrappig :)


Oeh, dit wil ik proberen, hairchalk!

De webshop verkoopt héél veel verschillende accessoires, in heel veel verschillende stijlen. Stoer en schattig, opvallend en subtiel. Heel erg leuk!
Vergeet niet, als je iets leuks hebt gezien en iets wil kopen, de kortingscode MBET10 te gebruiken voor 10% korting, een kortingscode speciaal voor jullie :)
Liefs, Amber <3

P.S. Doe jij al mee aan mijn winactie? Vandaag is de laatste dag, dus doe snel mee!

No comments:

Post a Comment