Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

COLUMN | Get ready for summer #2 - Swimwear ♥

Een nieuw column van Elien!
Hey bloggers!
Zoals ik jullie in mijn vorig berichtje al vertelde ben ik begonnen met een nieuwe reeks, waarin ik jullie allemaal musthaves toon voor de zomer die eraan komt. Niet alleen de zonnebrillen zijn heel belangrijk tijdens die summer days, ook de bikini/badpak is echt het item de komende zomer! En ook logisch eigenlijk, want de meeste meisjes onder jullie gaan op vakantie/kamp naar een zonnige plaats, liggen veel aan strand of sommige doen juist actieve kampen/reizen maar ook daar heb je je bikini nodig. Zoals je dus al kan merken ga ik het vandaag over de bikini's/badpakken hebben! De kleurtjes en prints laat ik voor een deel aan jullie over -het is jullie stijl natuurlijk- maar ook daar ga ik jullie toch enkele tips geven! En natuurlijk zoals bij de zonnebrillen zijn er zeer veel verschillende modelletjes! Jaja, we zien ze toch zo graag, de bikini's!
Benieuwd? lees meer! ♥

Swimwear, tja het allerbelangrijkste voor de zomer hé! Je gaat waarschijnlijk hele dagen op het strabd of aan het zwembad liggen. Anyways, jouw bikini/badpak wordt wel jouw belangrijkste kledingstuk deze zomer! En dan mag je zeker geen miskoopjes doen. Bon, laten we beginnen met de modelletjes, want er zijn er toch zo veel! Het allerbelangrijkste: welk model is nu het perfecte om mijn figuur te laten stralen? Zeer belangrijke tips dus! Het belangrijkste dat een bikini eigenlijk moet doen is je sterke kanten benadrukken! Maar dat kan vaak erg moeilijk zijn... Ik leg jullie uit wat je  kan doen om je sterkste kanten te benadrukken en welk modelletje voor jouw dan meer dan goed zit! En ook zal ik jullie enkele mooie bikini's tonen om inspiratie op te doen, en tot slot laat ik jullie mijn favoriete winkels zien waar ik het grootste deel van mijn bikini's koop.  

1) Brede schouders / grote borsten

Dat zijn 2 dingen die nogal vaak samengaan en waar redelijk veel meisjes last van hebben. Last is een groot woord, maar sommigen vinden dat minder fijn. En vaak hebben ze ook het probleem dat dat niet helemaal in verhouding is met de rest van hun lichaam. Wat ik zeer vaak hoor (en ook wel opmerk) is dat je dan best een beugelbikini koopt. Dat geeft zeer veel steun aan je borsten en accentueert jouw brede schouders nog wel het minst van allemaal. 

2) Mager, smalle taille, kleine borsten


Heb je dan juist kleine borsten of ben je mager? Dan kan je best een bikini met franjes aanschaffen! Dat verdoezeld dat je kleine borsten hebt. Als je dunne benen hebt kan je eigenlijk alle soorten broekjes nemen. Je hebt echt nog geluk, buiten dat je dan kleine borsten hebt (wat me eigenlijk niet zo erg lijkt, want die franjes zijn nu zo'n mode!) - jij kan elk modelletje aan!

3) een buikje

Er zijn veel vrouwen die last hebben - of toch denken dat ze dat hebben - van een buikje. Ze denken dan: geen bikini voor mij! En daar kan ik ze niet echt ongelijk in geven. Maar daarom moet je niet altijd zo'n 'lelijk speedo pak' aan! Er zijn genoeg mooie badpakjes, of monokini's, tankini's, etc. Ik vind dat een badpak zeker niet veroudert, ten minste als je er een goede uitkiest! Een monokini of tankini kan ook. Een monokini is een soort badpak met 'gaten' langs je zij. Een tankini is dan weer een broekje en bovenste apart, maar het bovenste is zo lang als een topje.

♥♥♥
Oke, genoeg uitleg! Ik denk dat jullie nu wel weten wat kiezen, maar wat is er nu in de mode, welke kleurtjes, welke prints etc.? Dat willen jullie waarschijnlijk ook weten! Ik heb de mooiste inspiratie fototjes (als je het zo kan noemen) voor jullie uitgekozen. Deze zijn echt dé top qua swimwear zomer 2014, enjoy!







:




Een zeer mooi badpak, ladies! ♥




Image 1 of Mara Hoffman Naga Cropped Bikini Top






En ten slotte, zoals ik had beloofd: Mijn favoriete winkels op gebied van swimwear!
2) Zara
3) H&m
4) Asos 
8) Kiwi

Wat vinden jullie van de bikinimode 2014?
Kus, Elien ♥

No comments:

Post a Comment