Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

COLUMN | Wishlist ~ Bershka ♥

Een nieuw column van Emma!
Hey!
Ik zit nu midden in de examens dus deze column zal weer iets korter zijn dan normaal, maar na de examens is het eindelijk vakantie! In de vakantie hebben we weer wat meer tijd om te gaan shoppen, maar intussen heb ik al heel wat wishlists gemaakt van wat ik allemaal graag zou kopen. Vandaag ga ik jullie mijn wishlist van Bershka laten zien. Voor de gene die deze winkel niet kennen: het is een beetje vergelijkbaar met Forever 21 en H&M. Kijken  jullie mee?


Kanten jurkje  €  39.99

Kanten top € 25.99


Top met pineapple print € 17.99

T-shirt met daisies  € 14.99

Jurk met cut outs € 49.99

Losse broek € 25.99

High waisted jeans short € 25.99

Ketting met metalen veertjes €  6.99

Xoxo Emma

No comments:

Post a Comment