Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

FASHION | Trends van deze zomer! ♥

Hi!
Zeker met dit weer - goh, wat ik het WARM! - heb ik echt summerfeelings. Tijd voor jurkjes en rokjes! Want ook in de zomer en met warm weer moet je er fashionable uitzien. Ik zet voor jullie dé fashiontrends van deze zomer op een rijtje, samen met wat inspiratiefoto's hoe je ze kan combineren. Let's start! <3
omg perf ♡

* Flowercrowns
Bloemenkransen die je op je hoofd zet zie je echt overal nu. Het is lekker vrolijk en zomers, en ik vind het persoonlijk supermooi en schattig! Ik heb onlangs mijn eerste besteld op eBay, en ik kan niet wachten om hem te dragen. Het ziet er zo schattig en boho-achtig uit, ik ben fan!
We all deserve a crown even if it isnt gold

* Cardigans
Een iets lossere cardigan, gehaakt of gebreeën is echt helemaal in. Je kan je cardigan combineren met een vrolijk bloemenjurkje, of met een bloemig rokje en croptop. Als je het dan op een zomeravond een beetje koud krijgt, hup, een cardigan over je outfit heen. Je hebt het lekker warm én je ziet er helemaal stylish uit ook!
omg...

* Flowerprints
Je ziet ze overal: op jurkjes, rokjes, croptops, schoenen, haarbandjes, broeken, noem maar op. Zeker in de zomer zijn deze printjes helemaal in! Het ziet er heel vrolijk uit, overal al die bloemen. Ik zou zeggen: sla snel wat bloemenitems in!
Luxury Princess ♕

* Croptops
Jep, begin maar al aan die buikspieroefeningen, want deze zomer moet je showen die buik! Je hebt wat wijdere modellen die lossig vallen, maar je hebt ook gewoon strakke modellen. Een héle korte croptop of toch ietsje langer, je kan het allemaal kiezen. Natuurlijk bestaan ze in alle soorten opdrukken, kleuren en prints!
🌸💁

* High-waisted shorts
Onder een croptop kan je beter een high-waisted short dragen, anders wordt het wat té bloot. Je moet ervoor zijn, voor deze shorts, en zelf vind ik héle hoge shorts ook niet zo mooi. Maar een beetje kan wel!

* Zonnebrillen met spiegelende glazen
Vooral pilotenbrillen zijn helemaal hot! Elien schreef hier een artikel over zonnebrillen die hot zijn deze zomer. Oh, trouwens; je ogen zijn nog eens beschermt tegen de zon ook :)
 

* Losse broeken met een print
Ik heb er zelf ook ééntje, en ze zijn helemaal fashionable! Let wel op dat je er geen losse T-shirt over laat hangen, dan lijkt het alsof je nog in je pyjama zit. Stop je T-shirt of blouseje in je broek of draag een iets aanspannender bovenstuk. Elien schreef hier ook een column over losse geprinte broeken.
  

Gaan jullie fashionable de zomer in? :)
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment