Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | eBay ~ deel 1 ♥

Hi!
Eindelijk zette ik (of mijn papa eigenlijk, want ik kan dat niet) nog eens geld over van mijn bankrekening naar mijn PayPal. Hehe, nu kon ik eindelijk mijn wishlist van eBay leegkopen! En  dat heb ik gedaan. Ik heb een stuk of 22 items besteld en nu heb ik ze eindelijk allemaal binnen. Of eigenlijk niet allemaal, vandaar dat dit deel 1 is. Deel 2 komt ook nog, maar anders moest ik te lang wachten :) Ik heb net de helft binnen, namelijk 11 items. En ik ben er zo blij mee! Vandaag laat ik mijn nieuwe eBay-schatjes aan jullie zien. <3




IPod touch 4 cases - Jerryvonn



Gewonnen bij veiling. Afwerking kan beter, langs de zijkanten is hij doorzichtig. Maar hij was supercheap en ben er alsnog heel blij mee :) ~ €0,26 ~ klik


Gewonnen bij veiling. Deze vind ik zelfs nog leuker als de vorige! ~ €0,15 ~ klik 

Cute necklace ~ lotjewelry


Superschattig kettinkje, ben ik heel erg blij mee! Kon beter worden afgewerkt, maar dat is wel bij alles zo van eBay denk ik. ~ €0,95 ~ klik

Worldmap watch 



Deze kwam stuk aan, maar ik wou hem toch even laten zien. Ik ben er verliefd op! Ik heb gelukkig een volledige refund gekregen (dat ze al het geld terugstorten), en heb hem opnieuw besteld. Hier kijk ik zo naar uit, hij is zo mooi! ~ €1,44

Flowercrown - g.nala



In dit artikel vertelde ik jullie over dé fashiontrends van deze zomer, en nummero uno was: flowercrowns. Nu heb ik er ééntje! Hij ziet er een beetje fake uit - alleen als je van dichterbij kijkt - maar ben er alsnog SUPERblij mee! ~ €1,04 ~ klik

Fruity crayon lipbalm - kamsam_wong


Ik had eigenlijk verwacht dat ik zes stuks zou krijgen, allemaal verschillende smaakjes. Maar blijkbaar stond er niet '6pcs', maar '6options'... Ik vind het alsnog erg leuk, om als cadeautje te geven bijvoorbeeld. Maar stiekem houd ik hem zelf, want hij is zo cute! ~ €1,22 ~ klik

Striped straws - homesale_estore




Hier ben ik ook echt superblij mee! Zeker in dat glazen vaasje/potje vind ik het geweldig staan, gewoon, als decoratie. Eén van m'n favoriete aankopen! ~ €1,24 voor 25 pcs ~ klik

9 cute postcards - avantu_store


Ook deze postcards worden random verstuurd, er wordt alleen gezegd dat ze 'cute' zijn. Vond ik wel leuk! Ik had geluk, want ik kreeg 9 überschattige kaartjes met huisdieren op, vooral kittens en puppy's. Heel leuk voor postcrossing! ~ €2,18 voor 9 pcs ~ klik

Washi tape - monterey2012



Washi tape! En omg, zo ongelooflijk cute! Ook hiervan worden je gewoon 10 random rolletjes toegestuurd. Supertof! Natuurlijk zit er niet heel veel op een rolletje enzo, maar voor die prijs!? ~ €0,73 voor 10 pcs ~ klik

Ponytail/bun holder - 2008buyeu



Dit wou ik heel graag eens proberen - en ik ben overtuigd! Het is de bedoeling dat je dit rond je knot/staart heen doet. Er zitten ook twee van die 'oortjes' aan, die je kan vormen hoe je zelf wil. Supercute! ~ €1,01 - ~ klik

Bracelets set - findingbeads



Dit setje vond ik superleuk, lekker zomers! en dan vooral de armbandjes die ik op de tweede foto aanheb, vind ik mooi. Die dunne witte, gouden en zwarte armbandjes vind ik niet zo mooi, maar dan laat ik die er gewoon uit - dat kan voor dat prijsje! ~ €1,09 ~ klik

Dat was het! En ja hoor, ik ben (her)overtuigd - eBay is geweldig. Je kan alles zoveel cheaper kopen, waarom zou je het niet doen!? Omdat het misschien gevaarlijk is om verslaafd te raken, dat kan... Maar ik kan me meestal wel inhouden hoor :)
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment