Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | sieraden van deoorbel.nl ♥

Hee allemaal!
Ik had onlangs een wishlist gemaakt van deoorbel.nl - klik hier om die nog eens te bekijken - en ik heb een paar van die items opgestuurd gekregen. Superleuk! Ik heb in totagal 8 sieraden uitgezocht, waarvan 5 paar oorbellen, 2 armbandjes (1 setje, 1 aparte armband) en 1 ring. Benieuwd naar wat ik gekregen heb? <3





De verzending ging heel vlot, ik had het pakketje snel binnen! Bij mijn spulletjes heb ik ook zo'n schattig gelukspoppetje gekregen, altijd leuk  :)


Wat ook fijn en veilig is dat ze op de achterkantjes - zeg je dat zo? - zo'n mouche ding hebben gedaan. Zo prik je je niet :) Daarnaast zat alles ook nog verpakt in bubbeltjesplactic en in aparte zakjes.



Als eerste koos ik deze fluogroene knopjes uit. Zoiets had ik nog niet, en het leek me wel vrolijk voor in de zomer! Fluo is leuk.
Fluogroene stekers - €1,25




Daarbij heb ik ook deze fuogroene armband besteld. Ik vind hem heel erg leuk, alleen is hij ietsje te groot... Maar het kan op zich wel. Ze staan ook leuk samen!
Fluogroene schakelarmband - €2,97




Deze oorbellen zijn mijn favorieten! Ik heb ze al een paar keer gedragen sinds ik ze heb, en ik vind ze echt heel mooi. Niet heel opvallend, maar ook niet te subtiel. Ik vind ze leuk!
Aztec stekers - €1,95




Deze hangers vind ik ook erg leuk! Al zijn ze wel een beetje zwaar, zeker omdat ik het niet gewoon ben. Ze zijn wel heel erg tof! De kleur is echt fluogeel, die komt niet zo goed over op camera. Als ik voor iets opvallendere oorbellen wil gaan voor een feestje ofzo, is dit perfect!
Fluogele hangers - €2,25



Deze oorbellen zijn dan weer iets klassieker, maar alsnog heel erg schattig en leuk! Ik vind die kleur echt mooi, en de pareltjes maken het een tikje chiquer. Ik hou ervan!
Mintkleurige stekers met pareltjes - €2,25



Dit armbandensetje vond ik meteen erg leuk! Ik heb per toeval dit setje ook besteld op eBay, exact hetzelfde, maar dan met koraal als hoofdkleur in plaats van turquoise. Vooral de drie armbandjes op de tweede foto vind ik het mooist!
Setje armbandjes - €3,95


Ik had nog een beetje geld over, en omdat deze oorbelletjes supercheap waren heb ik ze snel bij de bestelling gevoegd :) Ik vind ze erg schattig!
Zon-oorbellen - €1,25



Als laatste heb ik nog een hele leuke rong uitgekozen, helaas is deze ook wat te groot. Het was te verwachten eigenlijk, want ik heb redelijk dunne vingers. Ik vind hem wel heel mooi! Ik ga hem bewaren voor als ik wat dikkere vingers heb :) 
Ring met blaadjes - €1,95


Ik ben heel blij met alles wat ik heb mogen ontvangen! Alleen jammer dat het armbandje en de ring te groot zijn, maar dat is dan een leuk cadeautje voor een vriendin ;) De verzending was snel en alles was supergoed verpakt, en de prijzen zijn meer dan betaalbaar!
Liefs, Amber <3

www.deoorbel.nl

No comments:

Post a Comment