Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

OUTFITS | spiegelselfies ♥

Hi!
Vaak heb ik niet zoveel tijd om goede outfitfoto's te maken, of het weer zit niet mee, of ik heb gewoon geen zin. Dan maak ik maar een foto van mijn outfit in de spiegel! Ik wil graag veel outfits aan jullie laten zien, om jullie een idee te geven wat mijn kledingstijl zoal is, om jullie te inspireren. Jullie vinden het leuk en ik vind het leuk, dus waarom niet? <3

Outfit 1


Croptop - Pimkie
Jeans shorts - Primark

Outfit 2


Broek - H&M
Blouseje - JBC
Vestje - Pull & Bear

Outfit 3


Broek - Primark
Blouseje/shirt - H&M
Vestje - Pull & Bear

Outfit 4


T-shirt - Items (Modemakers)
Rokje - Primark

Outfit 5

 

Topje - Primark
Vestje - Hema
Broek - Primark
 
Outfit 6


Jeans - Primark
T-shirt - H&M
Vestje - Pull & Bear

Outfit 7


Vestje - Pull & Bear
Kleedje - JBC

Outfit 8


Broek - Appel's
Truitje - Pull & Bear

Hope I inspired you :)
Liefs, Amber <3

P.S.: Sorry voor de kwaliteit die soms écht verschrikkelijk is, maar alle foto's zijn met mijn IPod genomen en die kwaliteit is niet super :)

No comments:

Post a Comment