Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

RECAP | Outfits ♥

Hallo allemaal! Leuk dat je weer op m'n blog kijkt :) 
Ik vind outfitposts altijd heel leuk om te lezen bij anderen én om zelf te maken. Jullie vinden het ook leuk! Ik heb vandaag een recap voor jullie. In dit artikel zet ik nog eens alle outfits die ik ooit op mijn blog heb gezet op een rijtje. Veel plezier! <3



Outfit 1 - 27 augustus 2013



Meer foto's ~ klik
Haha, dit was mijn allereerste OOTD en stiekem was ik er best wel zenuwachtig over! Alweer bijna een jaar geleden... De schoentjes liggen ondertussen al lang in de vuilbak en ook de broek is versleten. Ik draag het truitje soms nog wel!
Truitje - Pimkie
Ketting - Pimkie
Broek - H&M
Schoentjes - Primark
Horloge - Ice Watch

Outfit 2 - 6 november 2013



Meer foto's ~ klik
En we springen ineens naar de herfst! Deze OOTD had ik 'And you're gonna hear us ROAR' genoemd, omdat het liedje Roar van Katy Perry toen helemaal populair was. Emma en ik hebben dezelfde trui, dus maakten we samen een OOTD.
Trui - Pimkie
Broek (lichte jeans) - Primark

Outfit 3 - 15 januari 2014



Meer foto's ~ klik
Deze outfit had ik 'Libelle chic' genoemd, en dit droeg ik op kerstavond. Ik zou de outfit niet snel naar school dragen, maar voor kerst vond ik het wel leuk!
Blouseje - JBC
Blazer - H&M
Strikje - Primark
Broek - Primark
Schoenen - Flair by Torfs

Outfit 4 - 6 maart 2014



Meer foto's ~ klik
Nog niet zo heel lang geleden, maar het was zo te zien nogal koud toen. Het was de eerste keer dat ik mijn Docs liet zien! En oh, wat was ik er blij mee. Nog altijd trouwens, alleen zien ze er nu al niet meer zo nieuw uit. Ik vind deze outfit tof voor de herfst of winter! Ik had hem 'Burgundy & polka dots' genoemd... Niet echt origineel, haha.
Sjaal - Primark
Jas - JBC
Trui - H&M
Ketting - Primark
Broek - Primark
Docs - ? (onbekend winkeltje in Antwerpen)

Outfit 5 - 22 maart 2014



Meer foto's ~ klik
'A cute elephant necklace', zo had ik deze OOTD genoemd. Op zich niet verkeerd, haha! Ik weet niet, maar na deze outfit heb ik die vest niet meer aangehad. Misschien iets te lang voor mij? Ik was zo'n vest niet gewoon. Volgende herfst/winter krijgt hij weer een kans!
Vest - Primark
Topje - Only
Ketting - eBay
Jeans - Primark
Docs - ? (onbekend winkeltje in Antwerpen)

Outfit 6 - 14 april 2014



Meer foto's ~ klik
Hier werd het weer wat warmer, want ik kon gewoon in T-shirt naar buiten! 'Flower power' had ik deze outfit genoemd. Deze foto heeft Emma genomen, en de armbandjes en T-shirt heb ik ook van haar geleend. Ik vind de outfit erg leuk, perfect voor de lente! Dat T-shirt wil ik zelf ook wel :)
T-shirt - Primark (Emma)
Jeans - Primark
Armbandjes - Stradivarius

Outfit 7 - 27 april 2014



Meer foto's ~ klik
'Flowers & pink pants', ook niet de origineelste titel haha! Deze outfit is redelijk simpel, gewoon een broek, een sweater en gaan. Alsnog is hij niet té basic, door de gekleurde broek. Leuk voor op een iets koudere lente- of zomerdag!
Trui - JBC
Broek - Only
Schoentjes - Primark

Outfit 8 - 19 mei 2014



Meer foto's ~ klik
'Feeling minty', leuke outfit vind ik! Lekker vrolijk met die broek en de bloemen, ik vind het shirtje vooral erg leuk. Deze foto heeft Elien genomen in haar tuin. Mijn broek was na de 'fotoshoot' wel een beetje groen geworden van de schommel, haha!
Shirtje - New Look
Broek - Only
Horloge - Ice Watch

Oh, en naast deze acht OOTD's, heb ik nog niet zo lang geleden een artikel geplaatst met 'spiegeloutfits', een paar snelle OOTD's op een rijtje. Klik hier om dat artikel terug te bekijken.
Acht outfits, dat is maar mager, toch? Ik wil heel graag wat meer outfits posten. Ik vind het leuk en jullie vinden het leuk, dus waarom niet? Ik ga mijn best doen om wat meer tijd te vinden om foto's te maken. Lijkt me tof!
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment