Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

REVIEW | de Orabrush ♥

Heb jij ooit al je tong gepoetst? Net zoals je je tanden 's avonds en 's morgens poetst, zou je eigenlijk ook je tong kunnen/moeten poetsen. Wist je dat 90% van de slechte adem veroorzaakt wordt door bacteriën op je tong? Als je je tong 'poetst', haal je die bacteriën weg uit je mond. Ik kreeg een OraBrush opgestuurd, en ik heb er een review van! <3

Heb jij ook soms zo'n witte aanslag op je tong? Dat zijn bacteriën, en die willen we niet! Daarom heeft men de Orabrush uitgevonden, een borsteltje om je tong te poetsen. Het resultaat? Geen witte aanslag meer, een roze tong en een frisse adem!


Ik kreeg de groene variant binnen. De Orabrush ziet er wel schattig uit, net een tandenborstel maar dan met een breder borsteltje en andere 'haartjes'. De plastic 'haartjes' waarmee je over je tong moet poetsen, zijn helemaal niet hard. Fijn, zo kan je je tong zeker niet per ongeluk beschadigen! Voor de plastic haartjes zit nog een soort schrapertje, hierdoor kan je nog meer viezigheid 'vangen' en wegschrapen.


Je moet je Orabrush vervangen wanneer je je tandenborstel zou vervangen. Handig, zo vergeet je het niet! Op zich zie je de viezigheid niet op de borstel liggen hoor, of toch niet als je het telkens weer afspoelt, maar dan blijft het hygiënischer.


De Orabrush ligt fijn in de hand en het poetsen van je tong gaat makkelijk. Het is zoals je tanden poetsen, je gaat een paar keer heen en weer (van achteren naar voren) over je tong, spoelt je Orabrush even af en herhaalt dat een paar keer, tot er weinig of niets meer af komt. Je zou je erover verbazen hoeveel viezigheid je wegpoetst, zelfs na het poetsen van je tanden! Ik merk echt wel dat mijn tong er beter uitziet, schoner. Niet dat iemand van zo dichtbij naar je tong gaat zitten kijken, haha. Maar je mond voelt gewoon fris en schoon, een fijn gevoel!


Waar kan je nu zo'n Orabrush kopen? De site orabrush.com verkoopt verschillende pakketen met Orabrushes, maar ook flessen 'tongue foam', ik veronderstel dat dat ook iets is om je tong mee te reinigen. Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar! De Orabrushes kan je kopen vanaf €9,95, maar vanaf je er meer koopt in een setje moet je minder te betalen per stuk. 


Sinds ik de Orabrush heb, poets ik elke avond en elke ochtend m'n tong, na het poetsen van mijn tanden. Zo heb ik een hygiënische mond, de hele dag en nacht door!
Hebben jullie al zo'n Orabrush?
Liefs, Amber <3


Mijn Orabrush komt van orabrush.com.

P.S.: Hebben jullie het al gezien? Vanaf nu ga ik als 'begin'foto, de foto voor de 'Read more', een gif plaatsen. Dat leek me wel leuk en origineel! Het geeft dan een goed beeld over waarover het artikel gaat, en ik hoef niet één foto uit te kiezen. Laat me maar weten wat je ervan vindt :)

No comments:

Post a Comment