Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

REVIEW | Max lipsticks ~ BUDGET! ♥

Hi!
Budget shoppen, daar houdt iedereen wel van, toch? Ik kan helemaal happy worden als ik een supertof item kan scoren voor een nog een toffer prijsje. Daarom werd ik helemaal vrolijk toen ik deze lipsticks zag liggen bij de Action! Deze twee zaten samen in een pakje voor iets minder dan een euro... Kan het cheaper? Ik laat jullie vandaag zien wat ik ervan vind! <3



Ze hadden heel veel varianten op deze lipsticks, er waren pakjes met donkere of lichte kleuren, felle of eerder subtiele lipsticks. Ik heb deze vrolijke kleurtjes gekozen! Een peachy kleurtje en een felroze kleurtje. Dat belooft!


De verpakking vind ik op zich wel oké, niet heel bijzonder. Het ziet er misschien een beetje cheapy uit, maar het is ook cheap he :) Wat ik wel niet zo fijn vind, is dat de lipstick uit de huls komt, zeg maar. Snap je wat ik bedoel? Zo kan je de kleur wel goed zien, dat wel, maar als je het dekselding er weer wil opzetten ben ik altijd bang de lipstick zelf te beschadigen. Ok, snap je het? Beetje lastig uit te leggen misschien :)


Hot Pink


Hot Pink is een vrolijk, felroze kleurtje, perfect voor de zomer! Hij trok meteen m'n aandacht. Dit is hoe hij eruit ziet op m'n lippen:




Er is hier iets raars aan de hand met m'n onderlip ofzo... Let er maar niet op, haha :)

Ik vind hem best mooi! Hij dekt verrassend goed, brengt ook fijn aan. Een beetje aan de droge kant misschien, maar dat viel wel mee. Hij ziet er ook mooi uit op m'n lippen, niet korrelig ofzo. De kleur is lekker fel en intens, ook op je lippen! Zeker voor in de zomer vind ik dit een prachtig kleurtje. De houdbaarheid is niet super - nadat je iets gedronken hebt zit een groot deel van je lipstick op het glas of in je mond - maar als je af en toe even bijwerkt blijft het mooi.
De lipstick past ook supermooi bij het shirtje dat ik aanheb hier!


♥ ♥ ♥

Peach


De tweede en laatste lipstick in het setje is een prachtige peachy kleur. Ik hou hiervan, zeker in de lente en de zomer! Dit is hou deze eruit ziet op m'n lippen:




Ook dit kleurtje vind ik supermooi! Iets subtieler, maar daarom ook draagbaarder. Deze zou ik sneller dragen dan Hot Pink! Dit is echt een kleurtje waar ik van hou en die ik elke dag kan dragen. 
Peach is een veel lichter en subtieler kleurtje, maar daarom zeker niet minder mooi! Ik hou juist van dit soort kleurtjes, om eens af te wisselen met die felle kleurbommetjes - zoals Hot Pink. Deze is perfect voor naar school of gewoon voor overdag. Subtiel, maar je ziet toch dat je iets op je lippen hebt! Ook zo'n peachy kleurtje vind ik erg mooi voor in de zomer.
Deze dekt dan weer iets minder en gaat een beetje in de lijntjes zitten, maar ik heb ergere lipsticks gezien. Het valt erg mee, hoor. Dit is hoe het eruit ziet op m'n lippen:


♥ ♥ ♥


Ik ben echt supertevreden over deze lipsticks van de Action en raad ze zeker aan! Ik ben zeker van plan nog een paar setjes aan te schaffen. Ze zijn cheap en de kwaliteit is verrassend goed, zeker voor die prijs! Ik ben meer dan tevreden.


Q: Heb jij deze lipsticks al uitgetest?
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment