Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

REVIEW | Medex ~ Xenymphus body lotion + Medex hand & body cream ♥

Hi guys! ♥
Zeker als het wat warmer - en droger - wordt, heeft je lichaam verzorging nodig en moet je het hydrateren. Ook je handen krijgen het zwaar te verduren als ze voortdurend in de zon komen! Medex (klik)stuurde me een body lotion op van Xenymphus, en een hand & body cream van Medex zelf. Vandaag de review! <3

Xenymphus Natural Complex Body Milk


Xenymphus is een merk dat ik tot nu toe nog niet kende, nog nooit van had gehoord ook niet. Dus dat maakt het extra interessant! Ik heb een body milk opgestuurd gekregen, wat betekend dat hij dus lekker dun van structuur is. Nog dunner dan een body lotion, wat ik heel fijn vind voor de zomer, zo lekker luchtig. De structuur vind ik dus al heel fijn!
De geur is redelijk neutraal, hij ruikt een beetje naar sauna vind ik! Ken je het? Die warme geur? Ja, dat dus :)


Op de verpakking zelf staat dat het een 'strek voedende bodymilk' is, en daar ben ik het volledig mee eens! Normaal is hij bedoeld voor de droge huid, maar ik heb eerder een normale huid en daar is hij ook goed voor. Hij voedt erg goed, en laat je lichaam er mooi uitzien. Zacht, effen, zomers. Yay!


De verpakking waarin de bodymilk zit, vind ik wel bijzonder, de vorm dan. Het is een soort flesje van hard plastic, en dan een 'sluiting'/'stopper' die je bij een tube zou verwachten. Dit kan wel lastig zijn met doseren, zeker als je zo onhandig bent als ik :)


Deze bodymilk vind ik fijn voor op een warme zomerdag! Dan wil je geen dikke crèmes maar wel hydratatie, dus dan is een body milk de perfecte oplossing. Luchtig en voedend!


♥ ♥ ♥

Medex Hand & Body Cream


Ook kreeg ik een product van Medex zelf, een hand & body cream. Deze substantie is dan weer een tikje dikker, dus ook wel voedender. Omdat hij iets dikker is, vind ik hem fijner als handcrème, want in de zomer vind ik het niet fijn om dikke crèmes te smeren. Als handcrème is hij heel fijn! Trekt heel snel in - zeker voor die substantie - en je handen zijn erna lekker zacht.


De geur is zacht, en ook redelijk neutraal. Ik vind de geur fijn! Deze geur lijkt op die van de body milk, dus ook een beetje sauna-achtig.
De verpakking beloofd je huid langer dan 8 uur te beschermen. 'Bescherming' heb ik niet echt gevoeld - kan je dat voelen? - maar ze bleven wel een hele tijd lekker zacht.


De verpakking is redelijk simpel, gewoon een tube. Een stuk fijner te doseren, je kan exact kiezen hoeveel je wil.


Als ik deze handcrème - want daarvoor gebruik ik hem eigenlijk alleen - wat langer gebruik, daarmee bedoel ik een paar dagen na elkaar, merk ik echt dat mijn huid erop verbeterd. Steviger, mooier, zachter. Ik ben fan!


♥ ♥ ♥

Bedankt voor het lezen! Kennen jullie de webshop Medex al?
Liefs, Amber <3

Beide producten komen van Medex.

No comments:

Post a Comment