Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SHOPLOG | Action (+ others) ♥

Hee!
Omdat ik EINDELIJK vakantie heb, kan ik weer uitgebreid gaan shoppen. Zo ga ik woensdag naar de Primark! Ik heb al goed gevierd dat mijn examens gedaan zijn, ik heb al een paar feestjes van vriendinnen achter de rug en ben ik al een paar keer gaan shoppen. Onder andere in de Action! De laatste tijd ga ik er niet zo vaak meer heen, maar als ik erheen ga, neem ik altijd wel iets mee. Anyways, mijn aankopen. <3

RANDOM



Yaaa, de paarse Babylips! Deze kon ik bijna nergens vinden, maar nu heb ik hem :) Binnenkort nog de rode, en ik heb er 5. Happy! Deze ruikt erg lekker, en is mooi subtiel. DI ~ €3,99



Omdat ik flamingo's helemaal geweldig vind, kon ik deze zakdoekjes niet laten liggen. Het waren 2 zo'n pakjes voor een euro, dus m'n vriendin en ik waren blij! Flying Tiger ~ €0,50



Wohoow, ik heb Espadrilles! Ik wist eerst niet zo goed wat ik ervan moest vinden, maar stiekem vind ik ze nu heel erg leuk. Perfect voor de zomer, sinds ik ze heb heb ik ze al de hele tijd aan. Ik heb nu donkerblauwe, lekker casual en past bij veel, maar ik wil wel graag nog een paar. Deze waren cheap! Inno ~ €5,50

ACTION



Ik zocht al lang een koptelefoon, omdat het veel beter is dan oortjes. Yay, toen ik deze zag was ik verkocht! Lekker fel, ik hou ervan. Ik wou de gok wel wagen om te kijken of het geluid goed is - en dat ik het zeker! Ik raad deze zeker aan. Hele goede kwaliteit, mooi kleurtje en lekker cheap! ~ €5,99



Fake oreo's? Hier komt nog een artikel over! ~ €0,64


Van mijn maskervoorraad was bijna niets meer over toen ik onlangs eens keek, dus bij deze is hij weer bijgevuld! Ik nam een komkommer peel-off masker mee, en het dode zee masker. Lijkt me fijn! Hier ga ik waarschijnlijk nog een review over schrijven. ~ €0,82 per stuk (in 1 verpakking zitten nog eens twee aparte maskertjes)



Dit vond ik wel grappig! Noedels vind ik meestal wel lekker, dus ik wou dit eens proberen. Wie weet is het heel lekker! En het is natuurlijk lekker makkelijk om te maken, haha. Ik nam twee 'smaakjes' mee; met rund en gewoon met groenten. ~ €0,59 per stuk


Yep, mijn reinigende poriënstrips waren weer op, dus ik kocht ze weer opnieuw. Ik vind ze fijn, en af en toe heb ik het écht nodig. ~ €0,99


De puistjes patchs heb ik onlangs weer herontdekt, maar ze werken echt goed! Perfect voor als je een hardnekkig puistje hebt. ~ €0,72



Ik had nieuwe lijm nodig, dus ik nam deze eens mee. Hij kan blijkbaar ook glas lijmen, klinkt goed! Lijm is lijm voor mij, haha :) ~ €1,55


Dit fluoroze riempje trok meteen mijn aandacht! Is heel mooi in een short op een croptop bijvoorbeeld. Ik vind het leuk, lekker fel en zomers! ~ €1,39



Ik kocht ook dit 'setje' met nagellakjes van het merk So Me. Ik had nog geen matzwarte nagellak en ik had er een goede review over gelezen, dus ik besloot hem mee te nemen. Vooral mat vind ik hem erg mooi, chic en stijlvol, maar er zit ook een topcoat bij om hem weer glimmend te maken. Tof! ~ €1,09



Tja, ookal zit het schooljaar er net op, toch kon ik deze markeerstiften niet laten liggen! Ze zien er zo schattig uit... Woops. Oh ja, en mijn anderen zijn allemaal op :) ~ €0,97

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment