Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SHOPLOG | PRIMARK ♥

Hi allemaal! Woensdag ben ik met Emma - best friend - naar de Primark geweest! We zijn samen met mijn mama en een vriendin van haar naar Eindhoven geweest voor een dagje, en ik vond het superleuk! Emma en ik hebben heel veel leuke dingen gevonden, stiekem ook sommige items hetzelfde. Het was een topdagje, en in dit artikel laat ik mijn aankopen zien, want ik kan alvast zeggen dat ik goed geslaagd ben! ♥

Alvast een sneak peak, haha!


Gho, ik leef in deze schoentjes. Volgens mij heb ik intussen al 7 paar van dit soort schoentjes (versleten)! Ik had er nog geen zwarte, dus ik nam deze mee. Altijd handig, past overal bij! ~ €3


Van mijn vorige zwarte T-shirt had ik het onderste deel afgeknipt zodat ik een croptop kreeg, maar dan had ik dus geen 'lange' zwarte T-shirt meer. Bij deze! De stof is lekker stretchy, fijn spul. ~ €3,50

Van shorts kan ik nooit genoeg krijgen, en deze vond ik heel leuk! Lekker simpel, maar het fluogele randje geeft het toch een extra touch. Een sport chillbroekje! ~ €4,-

In de zomer draag ik niets anders dan slippers, en deze vond ik heel leuk. Ze zijn zo cheap, en ze zien er een beetje marine-achtig uit. Leuk! ~ €2,-

Mijn vorige roze borstel van de Primark begon een beetje te verslijten, dus het werd tijd voor een nieuwe. Ik vind deze heel fijn, omdat hij zo groot is heb je met een paar keer borstelen knooploos haar! ~ €2,-


Mijn doel was om zomertopjes te scoren, dus toen ik deze zag, kwam hij meteen in mijn mandje. Het is een vrolijk kleurtje, luchtig stofje en het model is lekker los. I like! ~ €3,50


Ik had ook wat T-shirtjes nodig, en deze vond ik meteen heel leuk! Hij ziet er schattig uit en is met veel te combineren, omdat hij zo basic is. En voor die prijs kon ik hem echt niet laten liggen! ~ €3,50


Jaaa, de zon schijnt! Om mijn ogen te beschermen had ik wel weer een nieuwe zonnebril nodig. Dit model zie je heel veel nu, met van die spiegelende glazen. Ik heb er een met blauw-paars-groene glazen, maar dat komt niet zo goed over op camera. Ik vind hem tof! ~ €2,50


Deze kleuren komen niet tot zijn recht op foto, in het echt is hij veel mooier ;) Maar ik heb een statement necklace! Ik zocht al lang zo eentje, en nu dacht ik: laat ik het eens proberen. Het zijn mooie, vrolijke zomerkleurtjes, ik kan niet wachten om deze te dragen! ~ €5,-


Dan kocht ik nog een ketting, wel heel anders, want deze is veel subtieler. Ik zag deze al eerder liggen, maar nu nam ik hem eindelijk mee. Ik vind hem superleuk en weet zeker dat ik hem vaak ga dragen! ~ €2,-

Nog een paar schoenen! Dit is mijn derde paar sandaaltjes, en ik vind ze echt heel mooi. Perfect voor een iets chiquer feestje of bbq in de zomer. Ze zijn nude/lichtroze, en ik vind het model heel mooi. ~ €6,-


Dan kocht ik nog een simpel wit topje, en ik lééf hier echt in. Ik draag ze onder blousejes, sweaters, topjes, alles. En hiervan kan je er nooit genoeg hebben, toch? ~ €2,50


Hetzelfde topje kocht ik in het bordeaux. Deze gooide ik op het allerlaatste moment nog in m'n mandje. Op een jeans en een leuk vest, een mooie ketting erop en gaan! En ik hou van bordeaux. ~ €2,50


Ik zocht nog een simpel T-shirtje om te sporten ofzo, en die heb ik gevonden! Zo'n shirtjes kan je nooit genoeg hebben, ik draag ze om gewoon thuis te hangen op een lazy sunday ;) ~ €3,- 

Ik zoek al een tijdje een bandeau, en nu heb ik er eentje gevonden! Ik vond deze kleur supermooi, van dat grijs gemelleerde. Dit kan je dragen onder een strapless playsuit bijvoorbeeld, en het staat ook heel mooi onder een topje met lager uitgesneden armgaten. Ben ik blij mee! ~ €3,-


Ik zoek al een tijdje een nieuwe portemonnee, en deze vond ik superleuk! Eigenlijk is het goed dat hij niet te groot is, zo zeul ik niet te veel rommel mee die niet in mijn portemonnee hoort te zitten, haha. Hij is groot genoeg voor mij! ~ €5,-

Mijn schuifspeldjes raken al-tijd kwijt. Ik snap niet waar ze heen gaan, maar ze liggen nooit waar ik ze heb achtergelaten... Tijd voor een nieuwe berg! ~ €1,50



Alsof ik nog niet genoeg bikini's heb, oeps. Ik had er nog geen met streepjes! :) Deze bikini paste me perfect, en ik hou van streepjes. Bikini's kan je nooit genoeg hebben, toch? Ik vind hem leuk! ~ €7,- 

Ik had nog een zomerpyjama nodig, en toen ik dit broekje zag liggen twijfelde ik geen seconde. Ik vond hem zo schattig, haha! Ik wil deze nu aantrekken. Deze was door één of andere reden afgeprijsd, nu was hij nog cheaper! ~ €2,-


En dit is het topje dat ik bij de pyjamashort heb gekozen. Lila vind ik een hele mooie en schattige kleur, en het topje past mooi bij het broekje. Schattig! ~ €4,-


Dit kan ik écht niet laten liggen. Ik krijg spontaan zin deze te dragen! Ik draag niet heel vaak armbandjes, maar wil het wel meer doen. Dit is een goed begin, want ik vond deze heel erg schattig! ~ €2,50


Ooh, ik ben zo blij met dit vest! Bordeaux vind ik altijd mooi, ookal is het zomer, en het model is lekker baggy. Ik hou hiervan en kan niet wachten tot ik hem kan aandoen! ~ €9,-

Zijn jullie onlangs nog bij Primark geweest? Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? 
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment