Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SUMMER SHORTS ♥

Hi!
Summer is coming, girls! En daar heb ik zo veel zin in! Natuurlijk moet je - qua kleding dan - helemaal summerproof zijn. Hier maakte ik al een artikel over dé modetrends van deze zomer. Shorts zijn voor mij een échte musthave, want als het bloedheet is ga je natuurlijk niet met een jeans rondlopen. Mijn leukste zomershortjes op een rijtje <3
Dit zijn al mijn shorts, en ik heb er de 6 leukste uitgekozen om aan jullie te laten zien!
Here we go <3
Lichte jeansshorts  - Primark
Fluogroene shorts - JBC
Donkere jeansshort - Pimkie
Tropical shorts - Primark
Pineapple shorts -  CKS
Felroze shorts - Primark

Naast die zes leukerds heb ik nog enkele andere shorts, die je op bovenstaande foto kan zien. Die vind ik ook wel mooi hoor, maar toch blijven bovenstaande mijn favorieten :) 


Ik hou van shorts, en heb het gevoel dat ik er nooit genoeg kan hebben! Met printjes of in een lekker vrolijke kleur, ik draag het allemaal. 
Hebben jullie al veel shorts voor de zomer?
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment