Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

UITSLAG | Winactie met Elien! ♥

Hi!
Als eerste: er is weer een nieuwe maand begonnen; juni! Hopelijk een nieuwe maand met warm weer en veel goede examens :) En op het einde van deze maand begint mijn vakantie!
Jullie deden graag mee aan mijn winactie die ik had georganiseerd samen met columniste Elien. We hadden wat spulletjes, beauty en fashion, uitgezocht en gekocht en dat pakketje wouden we graag aan één van jullie geven. Elien heeft het artikel ook op haar blog geplaatst, dus nu hebben we alle deelnemers samen in de FruitMachine gedaan, en er is een winnaar uitgekomen. Zijn jullie ook zo nieuwsgierig? :)
Hello June !!
Ik heb de deelnemers van mijn blog en die van Eliens blog samengeteld - dan hadden we er 24! Ik heb de winnaar eerlijk geloot met de Fruitmachine. De winnaar is... tromgeroffel...


Jessica N!

Zij deed mee op Eliens blog. Gefeliciteerd meid! We contacteren je en dan sturen we het pakje zo snel mogelijk naar je toe. Veel plezier ermee!
Voor de anderen: het spijt me, deze keer zijn jullie niet gewonnen. Volgende keer beter, toch?

Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment