Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | Primark ♥

Hi! 
Tsja, ik kan écht geen genoeg krijgen van de Primark. Ik ben nu al 4 keer naar een Primark geweest - 4 keer een andere - en ik kom altijd thuis met een bérg kleding, schoenen en accessoires. Ik kijk ook heel vaak op de site van Primark, en nu heb ik weer wat favorieten verzameld. Kijken jullie mee? <3
Floral shorts - £5

Coral top with lace - £6


Pineappel scarf - £4


Pink lousy top - £3


Mint green lousy top - £3


Floral jumpsuit - £10


Coral gladiator sandals - £8


Funny canvas bag - £1.50


Water bottle - £1.50


Hug cussion - £4


Cute shoes - £6


Funny watermelon/pineapple socks - £2


Tropical flowy dress - £13

In de zomervakantie ga ik waarschijnlijk weer, ik heb er al zin in! Ik slaag er altijd wel en kom altijd naar buiten met zàkken vol. IK HOU VAN JE, PRIMARK! <3
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment