Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

COLUMN | How to be a surfergirl ♥

Een nieuw column van Elien! 
Hi!
Ik ben pas net terug van een surfkamp in Mimizan, Frankrijk en Amber herinnerde er me plots aan dat ik nog een column moest doorsturen. Ik moest snel nog iets verzinnen, en deze had ik nog in mijn concepten staan. Omdat ik het surfen echt ge-wel-dig vond, leek me dit berichtje erg leuk, en ik dacht wel dat het de perfecte gelegenheid zou zijn om jullie enkele tips te geven over hoe je nu zo'n echte surfer girl kan zijn.
Deze keer gaat het niet alleen over fashion, maar ook andere dingen.

Hebben jullie er zin in?
Kijk dan snel verder!
De looks
Dat is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. In één woord moet je gewoon een nonchalante look hebben. Niets is erover in de surfer wereld. Draag die losse tops, ook al zie je jouw bikini erdoor. Dat hoort erbij :) Draag dus casual kledij en zeker niets chic. Ook jouw make-up mag niet overdreven zijn. Doe geen lipstick op, wel kan je een beetje lip gloss gebruiken. Doe dan nog een beetje mascara en eyeliner erbij, en je bent al helemaal klaar!

Hair
Dit is wel een moeilijke. Jouw haar moet een beetje in de war liggen, en wat krullen, maar het moet nog goed liggen ook. Het moet dus lijken of je net gesurft hebt en net uit de zee komt. Dit is zeker niet simpel. Ook hebben de meeste surfers lichter haar omdat ze veel tijd spenderen in de zon en 
ook door het zout zeewater word jouw haar blonder. 
Hoe kan je dit nu allemaal doen?
Voor lichter haar doe je een beetje zeezout in water doen en dat kan je op je haar spuiten door middel van een haar spray. Dit is niet moeilijk dus. Jouw haar zal na een tijdje een beetje lichter kleuren en je hebt van die naturlijke golven. Als je stijl haar hebt, kan je jouw haar best elke ochtend krullen, maar wel met grote krullen, zodat het golvend lijkt. Degene die al krullend haar hebben moeten er gewoon voor zorgen dat het niet te dichte krullen zijn, dus af en toe eens stijlen kan dan geen kwaad maar iet elke ochtend, en je hoeft het ook niet helemaal stijl te krijgen want dat is niet de bedoeling. Door het zeezout krijgt je haar ook een wat dikkere structuur, waardoor het een beetje messy en nonchalant lijkt. Just test it ! :)


Figuur & bruinen
Dat laatste is vanzelfsprekend. Je gaat wat in de zon liggen of, als het echt niet anders kan, naar de zonnebank. Als je toch niet zo snel kleurt kan je altijd eens zelfbruiner uitproberen.
Een goed figuur, dat is wat anders! Er zijn ook velen onder jullie die denken dat ze dik zijn, en dat helemaal niet zijn!  Eet gewoon gezond en regelmatig. Sla geen enkele maaltijd over, je kan eventueel een klein beetje minder eten, maar dit werkt wel alleen op langere termijn. Ik zou zeggen: begin genoeg op voorhand met gezond eten en sporten, zodat je tegen de zomer een mooi figuur hebt! 


 ♥ Clothes
Koop jouw garderobe van echte skate & surfer merken. Wat heb je zeker nodig voor jouw vakantie als surfer?
* Jeans shortjes
* een paar jeans (voor de slechtere dagen)
* basic tops
* zomerkleedje in leuke kleurtjes
* vestjes en kap truien
* flatterende bikini's
* flip flops
* een coole zonnebril (reflecterende glazen)
* echte surf armbandjes / accessoires (armbandjes gemaakt van zeeschelpen etc.) 


Young and reckless

♥ Tot slot: Volg surflessen en wordt een echte surfer!

Dat waren mijn tips.
Geniet nog even van wat sfeerfotootjes 
xoxo Elien

♥♥♥





















Q: Houden jullie ook zoveel van surfen en wat gaan jullie allemaal doen deze zomer?

No comments:

Post a Comment