Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Een artikel vanuit Oostenrijk.

Hee allemaal! Ik schrijf dit terwijl ik op mijn bed lig in een gezellige hotelkamer in Oostenrijk. Oostenrijk? Ja, Oostenrijk. Gisteren zijnwe heel vroeg opgestaan, om kwart over vijf 's ochtends. Dan hebben we de hele dag gereden en uiteindelijk om7 uur in dit hotel in Oostenrijk aangekomen. Lekker gegeten en geslapen, dat wordt wennen als ik de volgende twee weken in een tent op de camping zit! Goed, vandaag moeten we nog vier uur rijden tot we op onze camping op het eilandje Krk in Kroatiƫ aankomen. Ik heb echt zin in kamperen! Hoewel je heel weinig comfort hebt, vind ik in een tent slapen ook wel gezellig.
Hier in Oostenrijk is het niet echt zo'n schitterend weer. Het regent een beetje, en het is nogal bewolkt. Hopelijk wordt het in Kroatiƫ beter en warmer weer!
Bon, ik heb mij, reisoutfit weer aangetrokken (aka comfy pyjama/jogging broek) en ik ben er weer klaar voor! Croatia, here I come!
Liefs, Amber
P.S.: dit is een extra artikel, er komt vandaag nog een artikel online



No comments:

Post a Comment