Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | eBay ~ deel 2 ♥

Hi!
Ein-de-lijk heb ik alles binnen, alles wat ik had besteld op eBay de voorbije maand(en). In het eerste deel (klik) van mijn eBay haul had ik al een paar dingen laten zien, maar in dit deel laat ik je het andere deel zien. Ik ben heel enthousiast, het is altijd een feestje om elk pakje te openen! Lees je mee?


Setje van vijf vrolijke armbandjes ~ €0,73



Eigenlijk was dit een soort van impulsaankoop. Ik had zin in armbandjes en toevallig zag ik deze, en dan nog zo cheap... eBay is zo verleidelijk! Ach, ze kostten toch niks dus als ik ze niet draag is het op zich niet zo erg. Oh, ik zie net dat dit een veiling was die ik had gewonnen... *Link*

Bloemenhorloge (fake Geneva) ~ €1,42




Dit horloge is één van mijn favoriete aankopen! Hij ziet er zo leuk en vrolijk uit met die bloemen. Ik vind het leuk om wat af te wisselen met horloges, dus als je dit aandoet bij een simpele outfit is het een echte eyecatcher. *Link*

50 'pilletjes' met een briefje erin ~ €1,35





Hier ben ik ook echt superblij mee! Het is zo leuk om als klein cadeautje te geven, met dan een lief tekstje/woord op het briefje. Jammer genoeg is een groot deel van de pilletjes beschadigd, maar die kan je wel weer terug goed duwen. Dit is zo schattig! *Link*

Zonnebril ~ €1,46



Deze zonnebril kocht ik voordat ik mijn gelijksoortige kocht bij de Primark. Die van de Primark vind ik veel mooier, die is wat kleiner en ronder, en die heeft blauwe glazen. Deze bril staat me een beetje gek, haha. *Link*

Wereldkaart horloge ~ €1,44




In deel 1 van mijn eBay haul zag je dit horloge al voorbijkomen... Er zit een verhaal aan vast eigenlijk. Dus, ik vertelde in mijn deel 1 dat ik de wereldkaart horloge had toegekregen, maar dat die stuk was. Daarna kreeg ik een refund (geld terug) en bestelde ik het horloge bij een andere verkoper opnieuw, dat is deze, en die werkte wel gewoon. Toen ik dan nog eens keek naar de eerste horloge, vorige week, zag ik dat die terug werkte! Resultaat: ik heb er 2 :) *Link*

Lila kanten haarbandje ~ €0,76



Yup, miskoop. Hij leek heel mooi op de productafbeelding, en op zich is hij niet veel verschillend daarvan, maar hij staat me gewoon niet. Het ziet er echt heel raar uit, haha! Gelukkig was hij zo cheap. *Link*

Superman IPod case ~ €0,29



Hoesjes kan ik nooit genoeg hebben, en op eBay kan je ze zo cheap kopen! Deze kostte niet eens 30 cent, say what!? Ik vond hem wel grappig en leuk, score! Dit was een bieding trouwens. Als je zoekt naar hoesjes raad ik je echt aan om te bieden, dan ben je meestal veel minder geld kwijt. *Link*

Aztec sjaal ~ €3,07



Hier ben ik echt super tevreden mee! De sjaal is lekker dik en groot, wat ik heel mooi vind. Ik ga er wel een tunnelsjaal van maken, dat vind ik net iets mooier. Ik draag normaal niet echt sjaals, maar voor deze wil ik zeker een uitzondering maken! *Link*

Schattig etuitje ~ €0,81



Deze kocht ik omdat ik op zoek was naar een nieuwe pennenzak. Toen ik hem toekreeg en ik las het etiketje (zie tweede foto), wou ik deze zeker houden! De quote die erop staat komt rechtstreeks van Google translate, maar dat vind ik juist grappig. *Link*

Oorbellenrekje ~ €0,56



Dit was een bieding die ik gewonnen had. Het stonk wel verschrikkelijk toen ik het toekreeg, maar nu niet meer gelukkig. Ik heb hem intussen al in gebruik! Dit was een gewonnen bieding trouwens. *Link*

Gestipte bun holders ~ €0,25 en €0,33




Tja, ook dit was een soort impulsaankoop. Als iets er schattig uitziet koop ik het, maar dit ga ik waarschijnlijk nooit dragen. *Link* *Link*

Ik heb net weer wat geld overgezet, en nu ben ik van plan wat kleding te kopen. Spannend!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment