Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | Sans-online ♥

Hi lovelies ♥
Ik maakte al eerder een wishlist van de Nederlandse kleding-online webshop Sans-online. Ik mocht wat kleding uitzoeken, en die laat ik vandaag aan jullie zien! Sans-online verkoopt een aantal verschillende merken, waaronder Only, Vero Moda, Pieces en Vila, mijn vier favorieten. Ze verkopen rokken, blouses, jurken, broeken, shorts, accessoires, ... in vele verschillende stijlen. In dit artikel laat ik zien wat ik uitgezocht heb! 
Sneak peak! 



Zo zat het pakje in de brievenbus, goed verpakt is een soort zak.

Zwart rokje ~ Vero Moda ~ €7,50 (sale)





Ik zocht al héél lang een simpel zwart rokje, score! Deze is niet zo heel simpel, het extra seetrough laagje erover geeft het rokje net iets extra's. Maar alsnog kan je het met heel veel combineren! Willen jullie hierover nog een artikel zien? Let me know!

♥ ♥ ♥

Geprinte top ~ Only ~ €9,95







Dit topje vind ik heel leuk! Het viel een beetje groot uit, maar niet storend ofzo. Ik vind het juist wel leuk, dat het een beetje losser valt! Lekker luchtig voor de zomer. Het printje vind ik ook heel leuk, en grijs, zwart en wit past bij zo ongeveer alles. Oh trouwens, op de laatste foto lijk ik echt heel erg bruin en op de vorige foto's juist wit, let daar maar niet te veel op ;)

♥ ♥ ♥






Deze broek was ook flink afgeprijsd! Van 40 naar 10 euro ongeveer. Zo'n luchtige flodderbroek vind ik heel fijn voor op een zomerdag als het toch net ietsje te fris is voor een short. Onderaan vond ik hem een beetje te breed, dus inmiddels heeft mijn oma er al een elastiek in verwerkt, zodat hij gewoon mooi aanspant vanonder. Het patroontje vind ik heel leuk!

♥ ♥ ♥


Sans-online biedt levering binnen de 24 uur als je voor 16u besteld. Ik had het besteld om 20u30 en kreeg het twee dagen later aan in de ochtend. Best snel dus, ook omdat het uit Nederland moest komen. Verzenden kost naar België €5, maar binnen Nederland minder dan een euro.

Hebben jullie al ervaring met de webshop?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment