Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | Twee nagellakjes van Essence ♥

Woops, I did it again. Ik had tegen mezelf gezegd dat ik geen nagellak meer ging kopen... Bij deze: gefaald. Ik wou even mijn twee nieuwste aanwinsten laten zien aan jullie! De kleurtjes zijn wel redelijk verschillend, maar ik vind ze allebei heel mooi :) ♥

Het eerste kleurtje dat ik heb gekocht is 109 Off to Miami. Deze had ik al, maar ik had hem opgemaakt. Opgemaakt! Mijn allereerste nagellak die echt helemaal op was. Stiekem ben ik best wel trots. Ik heb hem vorige zomer de hele tijd gedragen, het is zo'n leuk kleurtje! Ik zou hem missen, dus kocht ik hem opnieuw. Een volle, niet-stroperige en gloednieuwe versie, maar nog steeds dezelfde supermooie kleur :)


De andere kleur die ik kocht was 175 Be Berry Now!, waar ik al veel swatchs (?) over had gezien. Iets tussen bordeaux en paars in, heel bijzonder vind ik! En ookal is het niet echt een felle, zomerse kleur, ik draag hem lekker nu op m'n nagels ;)



Op bovenstaande foto komen de kleuren over zoals ze echt zijn! Mooi, toch? ;)



Geen idee hoe ik dit heb gedaan, maar ik vond het zo een gave foto dat ik hem erbij heb gedaan, haha.




De Colour&Go nagellakjes van Essence kosten €1,69 en zijn o.a. te koop bij Kruidvat.
Wat vinden jullie van deze kleurtjes?
Liefs, Amber <3 

No comments:

Post a Comment